🍿
UAKino » Фільми » Чужий: Ромул


Чужий: Ромул

Alien: Romulus
  • UA #1
  • Скачати фільм торентом безкоштовно Саундтреки OST до фільму Чужий: Ромул

Дивитися фільм Чужий: Ромул в HD якості безкоштовно

Коментарі 378
Jerry
Фільм просто канфетка..

кадри з фільму Чужий: Ромулкадри з фільму Чужий: Ромулкадри з фільму Чужий: Ромулкадри з фільму Чужий: Ромул

07.09.2024 - Додано альтернативне озвучення.
15.10.2024 - Краща якість звуку та відео.
16.10.2024 - Додано субтитри.
12.03.2025 - Додано нове озвучення: одноголосий закадровий
Колодій

Про що фільм "Чужий: Ромул":

У фільмі «Чужий: Ромул» Рейн Керрадайн, її «брат»-андроїд Енді, а також їхні друзі планують втекти зі своєї космічної шахтарської колонії, якою керує Вейланд-Ютані — все ще найгірша корпорація у Всесвіті — і вирушити на новий планетарний дім. Місія з викрадення готових для подорожей кріокапсул із покинутої космічної станції "Ренесанс" провалилася, коли вони зіткнулися з армією фейсхагерів та вуликом ксеноморфів. Станція виявилася не те щоб зовсім порожньо, але всі присутні люди були жахливо вбиті. Починається нова боротьба за існування, з якої, на жаль, не всі вийдуть живими.

Скачати фільм "Чужий: Ромул" через торент безкоштовно


Скачати торенти


Музика з фільму Чужий: Ромул


Слухати онлайн або скачати

Дивитися ще серіали і кінофільми українською
Stinger
Stinger2025/05/26 22:13:00
«Чужий: Ромул» — це не просто фільм. Це подарунок для всіх, хто сумував за щирим страхом, який викликає питання: “Чому я ще досі в кінотеатрі?”

Сюжет, здається, народився в лабораторії, де сценаристам дозволили їсти лише протеїнові батончики й дивитись трейлери попередніх частин на перемотці. Група молодих людей (бо жоден «Чужий» не може обійтися без юнацької наївності у вакуумі) потрапляє в черговий покинутий космічний сарай, де, о диво, щось пішло не так. Спойлер: усе пішло не так, ще до того, як вони туди зайшли.

Головна героїня — молода жінка з минулим, яке майже показали, але вирішили, що краще залишити загадкою. Її очі говорять про біль, але сценарій мовчить. Всі інші персонажі — або майбутній обід, або просто дотепна декорація з діалогами рівня “Тут щось не так...”. Дійсно, друже, щось точно не так — починаючи з назви «Ромул», яка, мабуть, символізує бажання створити новий Рим, але вийшла Троя: все палає і всі втікають.

Алієн тут, звісно, є. Він страшний, швидкий, слизький — як політична обіцянка. Проте він уже не той загадковий монстр з психологічними глибинами. Це вже не Чужий — це корпоративний талісман, який вилазить строго по графіку, щоб потішити фанів і маркетологів. Його сцени відчуваються як обов’язкові відсотки жаху, які треба відпрацювати, перш ніж дати фінальні титри.

Фінал... Фінал — це феєрія логіки рівня “давайте підірвемо станцію, бо кнопка гарно світиться”. Напруга наростає, глядач стискає підлокітники, але не від страху — а від надії, що це вже кінець.

«Чужий: Ромул» — це не фільм, це культурне попередження: навіть у космосі, де ніхто не почує твій крик, сценарист повинен бодай трохи подумати. Але з іншого боку, кіно принаймні щире: воно не приховує, що зняте виключно для того, щоб добити франшизу і побудувати з її кісток щось “нове”, але з цим самим обличчям і старою кисневою маскою.

Рекомендується до перегляду фанам ностальгії, корпоративного відчаю та тим, хто вважає, що поганих фільмів не існує — просто недостатньо темно в залі кінотеатру. детальніше
Рецензія була корисною?
Так0Ні1
Андрій Білов
Андрій Білов2024/11/20 11:37:19
У режисера майже вдалося.

"+"
1. візуал та атмосфера (це більше про першу половину фільму)
2. відсилки та ностальгія по класичним фільмам (це теж про першу половину)
3. деякі нові рішення для франшизи (введення підлітків, наукової бази по дослідженю ксеноморфів, показ життя колонії, технічні дрібнички на шталт того як працює штурмова гвинтівка чи навіть "мутаген")

"-"
1. найважливіший. Це прямо "біч" цієї франшизи. Мотивація та логіка подій. Починаючі від того, як легко викрасти летательний аппарат для виходу у космос в колонії. Закінчуючі ледь "тупими" ксеноморфами, коли це потрібно. Й тут навіть не беру до уваги "кліше-моменти", які завжди в жахастиках викликають суперечки. І це дуже "бентежить" та визиває "відрив від історії" не за причиною, що це "глобальні помилки" (як наприклад в попередніх нових адаптаціях) - а такі, що легко виправляються/заміняються.

2. ксеноморфи. То як обходяться з загрозою від "чужих" - дивитися важко. То фейсхагерів ціла зграя не може ніяк "причепитися", то "перший" ксеноморф просто блукає поряд та чекає, наче робить "засідку на живця", а "апофіоз" - дівчинка-шахтар "без усякого" перебиває напевно з десяток "чужих" звичайною штурмовою гвинтівкою без навичок її застосування (хто тут щось скаже про Ріплі - йдіть геть відразу)) - там і візуально, і по розвитку персонажа віриш у те, що вона це може, й то - масованого геноциду вона дорослим "чужим" не робила).

3. надмірне бажання запихнути контент з усіх існуючих частин многострадального "Чужого". Таке враження, що це бажання й призвело до попередніх пунктів. Спочатку це "гріє серденько" та визиває захват, потім починає викликати зайві питання, а на прикинці - є стійке бажання, щоб режисер за своє життя бачив би тільки перші дві частини франшизи й все. Я буквально вже очікував "пасхалку" з Хижаком))

Резюмуючі власні думки - подивитися цей фільм можна, декому навіть може й потрібно. Не такий жах як попередні екранізації. Але якщо раптом пропустите - то ... нічого не станеться. Ні як горрор, ні як екшн про страшних прибульців, ні як твір про "Чужого" - це кіно нічогісенько значимого не несе. Можно вважати цей проект - якісним нагадуванням про існування цієї франшизи. детальніше
Рецензія була корисною?
Так12Ні4
Rancorn_365
Rancorn_3652024/11/12 15:20:55
Зажерливим диванним критикам не підійде. Не витрачайте свій час на перегляд, щоб потім не витрачати його ще раз на коментарі про те, що даремно подивилися фільм.
Особисто мені здається, що задумка авторів використати підлітків у ролі головних героїв полягала в тому, щоб залучити нове покоління глядачів. Ці молоді глядачі не знайомі з попередніми фільмами або не мають бажання їх переглядати, а такий підхід зацікавить їх і, можливо, спонукатиме повернутися до попередніх частин франшизи. До того ж ці підлітки поводяться і грають як справжні герої, не поступаючись акторам попередніх фільмів.
Це доволі непоганий фільм для вечірнього перегляду. Більше того, я не вважаю його гіршим, наприклад, за першу частину чи "Заповіт", не кажучи вже про "Прометея" або третю частину. Лише "Чужий" 1979 року і "Чужі" 1986 року мені подобаються найбільше.




СПОЙЛЕР!!!!! Хлопець, який поводиться грубо з Енді, має виправдану причину для такої поведінки. Пригадайте фільм "Я — робот", де головний герой, якого грав Вілл Сміт, ненавидів усіх андроїдів, бо одного разу андроїд у критичній ситуації врятував жінку, а не дитину. Та дитина навіть не була його власною, але герой відчув неприязнь і недовіру до всіх андроїдів. А тут андроїд пожертвував мамою цього хлопця, тому його ненависть до андроїдів виглядає ще виправданішою, ніж у персонажа з "Я — робот".
Другий момент, що стосується цього хлопця, — нібито він поводився безглуздо, намагаючись врятувати подругу. Згадаймо перший фільм, де капітан допустив на борт «хворого» підлеглого, хоча це порушувало всі правила. Він був дорослим і командиром, але зробив такий безвідповідальний вчинок. А тут — підліток, який намагався врятувати дорогу йому людину. СПОЙЛЕР!!!!!




Єдине, що спочатку потішило, а потім розчарувало, це короткий показ життя шахтарів. Я думав: "Ура, нарешті покажуть увесь екшн у шахтарському містечку!" Але врешті-решт це виявилося обманом. Сподіваюся, що колись у майбутньому знімуть частину, де покажуть усе, що відбувається в шахтарських поселеннях, як, наприклад, у фільмф "Чужі" 1986 року, де виживала Ньют. детальніше
Рецензія була корисною?
Так3Ні9
X_nuf
X_nuf2024/10/28 02:02:58
еемммм...навіть не знаю, що сказати...знаєте, в часи мого дитинства по телику крутили таку програму - 'Кіноляпи', неважко здогадатись, що там показували нелогічні моменти відомих фільмів: помилки сценаристів, операторів, декораторів, тощо...переважно там демонстрували такі моменти, на які середньостатистичний глядач ніколи б не звернув увагу, тому це було дуже цікаво і пізнавально. Проте сучасний кінемтограф (і дана стрічка аж ніяк не є виключенням) - це суцільний, безапеляційний кіноляп..нажаль...
Тепер конкретніше в контексті саме цього фільму:
1. Амбіент - переважно більш/менш збережений (декорації, музика, очікування класичного ужастику, спецефекти - на рівні).
2. Підбір і гра акторів - тотальне розчарування. Залучення молоді в даному випадку суб'єктивно вважаю грубою помилкою.
3. Логіка самого розвитку подій, в тому числі у діях персонажів і навіть ксеноморфів - переважно відсутня.
4. Сюжет - притягнутий за вуха. Перша половина фільму ще якось сприймається, далі - суцільний треш, неначе треба було чимось заповнити ефірний час.
Загалом - складається враження якоїсь народної солянки, ніби режисеру дали всі можливості і відповідне фінансування, але в процесі він здувся, і вирішив замість того, щоб зробити самостійну, самобутну стрічку - зліпити фільм з найкращого, що було в попередніх частинх франшизи. Рішення, з моєї точку зору, не найкраще, реалізація - ще гірша.
Тож, для одноразового перегляду шанувальникам франшизи - піде. Але...Якщо перші дві частини я періодично переглядаю з шаленим задоволенням, то цю - якось навіть не тягне. Все таки Джеймс Кемерон і Рідлі Скотт - це вічна класика! детальніше
Рецензія була корисною?
Так5Ні4
відповідь
Відповів: lLOGANl2024/11/09 21:48:24
ПОВНІСТЮ НЕ ЗГОДЕН НА ВСІ 💯% !!!
X_nuf
X_nuf2024/10/28 02:02:57
еемммм...навіть не знаю, що сказати...знаєте, в часи мого дитинства по телику крутили таку програму - 'Кіноляпи', неважко здогадатись, що там показували нелогічні моменти відомих фільмів: помилки сценаристів, операторів, декораторів, тощо...переважно там демонстрували такі моменти, на які середньостатистичний глядач ніколи б не звернув увагу, тому це було дуже цікаво і пізнавально. Проте сучасний кінемтограф (і дана стрічка аж ніяк не є виключенням) - це суцільний, безапеляційний кіноляп..нажаль...
Тепер конкретніше в контексті саме цього фільму:
1. Амбіент - переважно більш/менш збережений (декорації, музика, очікування класичного ужастику, спецефекти - на рівні).
2. Підбір і гра акторів - тотальне розчарування. Залучення молоді в даному випадку суб'єктивно вважаю грубою помилкою.
3. Логіка самого розвитку подій, в тому числі у діях персонажів і навіть ксеноморфів - переважно відсутня.
4. Сюжет - притягнутий за вуха. Перша половина фільму ще якось сприймається, далі - суцільний треш, неначе треба було чимось заповнити ефірний час.
Загалом - складається враження якоїсь народної солянки, ніби режисеру дали всі можливості і відповідне фінансування, але в процесі він здувся, і вирішив замість того, щоб зробити самостійну, самобутну стрічку - зліпити фільм з найкращого, що було в попередніх частинх франшизи. Рішення, з моєї точку зору, не найкраще, реалізація - ще гірша.
Тож, для одноразового перегляду шанувальникам франшизи - піде. Але...Якщо перші дві частини я періодично переглядаю з шаленим задоволенням, то цю - якось навіть не тягне. Все таки Джеймс Кемерон і Рідлі Скотт - це вічна класика! детальніше
Рецензія була корисною?
Так2Ні3
відповідь
Відповів: lLOGANl2024/11/09 21:48:12
ПОВНІСТЮ НЕ ЗГОДЕН НА ВСІ 💯% !!!
Поділіться враженнями від перегляду
378 коментарів
{login}
  • Актуальні
  • Кращі
  • Нові
  • Старі
  • Гірші
  1. O.ksana
    Місцевий авторитет🔥
    + +2 -
    Приємно здивована доволі логічними вчинками персонажів, у порівнянні з «прометеєм». Гарно продуманий сюжет, добре вписується у всесвіт «чужих», а з´ява дивного створіння (гібриду людини і чужого) додала барв. Напевно, ми таких ще зустрінемо в нових фільмах.
    Фільм виправдав очікування, було цікаво і захопливо.
    18 жовтня 2024 12:06
    208
      Показати відповіді (1)
    1. Рон Свонсон
      репортер з Голлівуду⭐️
      + -1 -
      ну таке власне вже було у 4 частині. Я ж кажу фільм дає данину поваги усім частинам чужого навіть прометею. Що власне прекрасно. в цій істоті частково є щось від жокеїв з прометею.
      18 жовтня 2024 18:40
      475
  2. Yuriy Protsyk_2
    Кіномани
    + -5 -
    Жахливий фільм. Одна ультимативна істота ксеноморф в перхих частинах з легкістю вбивала до зубів озброєних спецназівців - а прийшли ми до того що стадо "чужиків" не може двох підлітків вбити. Рейтинг 7.4 повний абсурд - тут 6 максимум.
    17 жовтня 2024 23:49
    7
      Показати відповіді (2)
    1. Рон Свонсон
      репортер з Голлівуду⭐️
      + +1 -
      де таке було?))) одна істота вбивала космічних дальнобійників із першої частини. А спецназ із 2 частини мочили сотні ксеноморфів із "вулика"! хотів "блєснуть" а як завжди йди міняй штани ти обісрався!)))
      18 жовтня 2024 18:42
      475
      1. Yuriy Protsyk_2
        Кіномани
        + -2 -
        Хіба що що щоб нагодувати такого лайноїда як ти. Тобі паралельно який фільм, ти з'їси будь що, головне щоб рейтинг написали високий і назву відому. Для таких гівноїдів і знімають такі фільми, бо ви невибагливі, вас легко нагодувати і ви ще й всім будете доказувати що лайно яке ви з'їли - найсмачніше.
        18 жовтня 2024 22:29
        7
  3. filmoto
    Місцевий авторитет🔥
    + -7 -
    на мою думку фільм тягне максимум на 5 з 10. здається не вистачає дрібних елементів які б наганяли більше страху, можливо це пов'язано з професіоналізмом режисера. і згоден з одним з коментаторів, ця "дітвора" тут не доречна, старші люди років 35-45 мали б більш збалансований вигляд.
    17 жовтня 2024 21:42
    126
      Показати відповіді (1)
    1. Лицехват
      Лицехват
      Гості
      + 0 -
      У другій частині взагалі дитина виживали серед чужих велику купу часу і нічого.
      По суті, головним мотивом всіх подій починаючи з першого фільму був непрофесіоналізм команд та нехтування директивами безпеки, а в другому це недооцінка та низька моральна підготовка. Тому підлітки як раз добре вписуються в цю історію.
      18 жовтня 2024 14:53
      0
  4. Гість Ігор
    Гість Ігор
    Гості
    + +2 -
    як на мене найслабша частина
    не має атмосферності класичного чужого, переглядав як комікс марвела
    тінейджери в головних ролях - це пошук нової аудиторії?
    17 жовтня 2024 21:03
    0
      Показати відповіді (2)
    1. Рон Свонсон
      репортер з Голлівуду⭐️
      + -2 -
      10 літня дитина яка виживала на станції яку знищили чужі і перетворили на своє гніздо. ой це заради пошуку нової аудитоорії. я прям не знаю. Але спробу якось не дупою дивитися.
      18 жовтня 2024 18:46
      475
      1. Mea Culpa
        Кіномани
        + +1 -
        Ти якийсь агресивний) це ж не ти знімав) йди чайку попий, розслабся)
        "Хотіла б я вийти у чистеє поле, припасти лицем до сирої землі, і так заридати, щоб зорі почули, щоб люди вжахнулись на сльози мої…"
        19 жовтня 2024 17:17
        24
  5. RangerAn
    Кіномани
    + +3 -
    український всюдихід sherp знімався в цьому фільмі, вроді 2шт або більше але в кадрі завжди було 2

    і взагалі другий раз перекглядаю уже без критики і оцінювання і погоджуюсь це тягне на продовження першого чужого хоч звісна слабше легендарних 1 і 2 фільмів
    17 жовтня 2024 19:38
    15
      Показати відповіді (2)
    1. Рон Свонсон
      репортер з Голлівуду⭐️
      + +1 -
      Просто на вас тисне те що ті фільми зняті 40 років назад і стали уже культовими. Якби вони були зняті сьогодні більшість коментаторів би обсирали їх як і цю частину. Як на мене вона не слабша просто до тих частин у людей більш настольгічне ставлення.
      18 жовтня 2024 18:48
      475
      1. gen1kk
        Кіномани
        + 0 -
        перепрошую, але мабуть все ж нОстАльгічне
        21 жовтня 2024 00:50
        8
  6. Danny Twice
    Місцевий авторитет🔥
    + +3 -
    Якщо любите серію Чужих, то варто глянути. Не здивує вас, але поганим назве хіба прискіпливий. Є кіношні моменти, тому варто памʼятати, що це все таки фільм, а не реальне життя, ще й фантастика) Актори не широко відомі, тому очікувати від них сильної гри не варто, але деяких з них цілком можемо побачити в майбутньому, тим більше вони ще молоді. Оцінка вище середнього
    17 жовтня 2024 19:33
    114
  7. Cтендек
    Cтендек
    Гості
    + +3 -
    На мою думку фільм не дотягує до рівня перших двух частин цієї франшизи, але й не найгірший фільм... Було приємно побачити відсилання до першої частини...
    17 жовтня 2024 17:04
    0
      Показати відповіді (2)
    1. team0NE
      Місцевий авторитет🔥
      + 0 -
      тут є посилання і на другу частину
      Не люблю обмеженних, які не відрізняють дубляж від закадрового озвучення. І люто ненавиджу опецьків які ніц не задонатили, але гидять про "не такий переклад"!
      19 жовтня 2024 00:05
      132
    2. Рон Свонсон
      репортер з Голлівуду⭐️
      + -1 -
      Просто на вас тисне те що ті фільми зняті 40 років назад і стали уже культовими. Якби вони були зняті сьогодні більшість коментаторів би обсирали їх як і цю частину. Як на мене вона не слабша просто до тих частин у людей більш настольгічне ставлення.
      18 жовтня 2024 18:49
      475
  8. Username007
    Кіномани
    + +6 -
    Це просто топ! Нарешті вони зуміли показати звідки взялись ті "Прометеї" ця серія фільмів про Чужого буде мати шанс на більш захоплюючий сюжет для любителів наукової фантастики в подальшому. Сподіваюсь наступний фільм розкаже, як люди створили Прометея та їх колонію з попереднього фільму, що це за істоти, як вони живуть та співіснують з чужими, я просто не можу дочекатися. Якщо взагалі таке вийде, можливо знову буде потрібно передивитись, щоб скласти пазли цієї історії. Всім рекомендую до перегляду!
    P.S. дивився на Київстарі, кому якісь погана або не може чекати то купляйте і не пошкодуєте)
    17 жовтня 2024 16:18
    1
  9. luba2405
    репортер з Голлівуду⭐️
    + -5 -
    Фільм поганий,не іде в порівнянні з жодною частиною "Чужий",від першої моєї улюбленої і до останніх Прометей і Заповіт.. По перше справа в акторах...ці школярики це дно.. андроїд з обличчям закрепу і сліз..це треш...а чувачок вкінці ..так це вже було в четвертій частині...де такий схожий кричав мама...коли його висмоктувати в дирочку у вікні...
    Одним словом фільм не сподобався.
    17 жовтня 2024 16:15
    258
      Показати відповіді (2)
    1. Рон Свонсон
      репортер з Голлівуду⭐️
      + -2 -
      а ти тільки 4 частину бачив? тут купа відсилок до всіх частин і зокрема до прометея. Відколи це відсилки роблять фільм поганим? Жодного внятного аргумента проти фільма, тільки потік свідомості. Хоча якщо зі всього фільму викупаєш тільки відсилку в кінці, значить такий ти фанат фрашизи!)))
      18 жовтня 2024 18:52
      475
      1. luba2405
        репортер з Голлівуду⭐️
        + 0 -
        Це моя суб'єктивна думка,відсилок багато,і єдине що порадувала це Іен Холм-світла пам'ять йому! А решта акторський склад це таки дно і думка моя незмінна ,а "Енді" це взагалі не зрозуміло що...навіть коли він був перепрограмований..обличчя не змінилося ..закрепу і сльози...хіба такий має бути андроїд?
        20 жовтня 2024 15:12
        258
  10. Гість Ігор
    Гість Ігор
    Гості
    + +1 -
    Попередження. В коментарі нижче будуть спойлери.

    Моє головне питання до сюжету це те як вписали туди появу самих ксеноморфів. Ріплі в першій частині не тільки проткнула гарпуном чужого і викинула в космос. Якщо хтось забув, то вона після цього ще запустила двигун і піджарила його. Те що він після цього зміг вижити дуже притягнуто за вуха як на мене. Більше того: звідки в компанії взагалі могли знати про те, що Ріплі його в космом викинула і що його там треба шукати? Єдина людина, яка про це знала, ще пару десятків років буде спати в своєму човнику, поки її не знайдуть в другій частині.

    Наступний момент: половина Еша каже, що вони створили лицехватів з днк того чужого з гарпуном грудях. Я не сильний в генетиці, але хіба з днк ксеномрфа не мав би в них вийти ще один ксеноморф, а не його перша стадія лицехват? Бо ми вже бачили як Девід з нуля створив яйце з лицехватом, а тепер ще й ці вчені. Якось занадто просто. Без наявності королеви, яка несе яйця, вже хто як хоче тих лицехватів створює)

    Але загалом фільм мені сподобався. Якісний слешер (в хорошому розумінні цього слова), класний і досить оригінальний екшин, атмосфера, картинка, є нотки саспенсу і якоїсь такої безнадії для героїв, яка була і в першій частині. Персонажі хоч і діти, але далеко не такі тупі як колоністи з Заповіту і деякі "вчені" з Прометея. Заморозити хвіст лицехвата, щоб він не задушив при спробі зняти - досить адекватна ідея. Як і при погоні відманювати лицехватів за допомогою фаєра. Можливо у фільмі забагато схожості з іншими частинами, через що він в деякі моменти стає передбачуваним, але йому іноді вдавалося і дивувати мене.
    17 жовтня 2024 15:50
    0
      Показати відповіді (2)
    1. Лицехват
      Лицехват
      Гості
      + 0 -
      Ріплі чужого не спалила двигуном. Чужий просто відлетів у космос, спеціально передивлявся цей момент.
      Також є момент у фільми де Ріплі запитує через комп'ютер про накази компанії і вона отримала відповідь що Ностромо має змінити курс, сісти на планеті, знайти і забрати позаземну форму життя і доставити її до компанії. Можливо Еш відсилав якісь повідомлення компанії, не пам'ятаю. Тому компанія добре зала де і що треба шукати.
      18 жовтня 2024 15:14
      0
      1. Гість Ігор
        Гість Ігор
        Гості
        + 0 -
        Так, Ріплі не спалила його цілком, це в фільмі помітно. Але він точно потрапив під вогонь двигуна. Ріплі ще спецільно запустила його кнопкою. А зважаючи що чужик ще й був проткнутий гарпуном, як на мене, шансів вижити в нього було небагато.

        Еш багато чого міг компанії повідомити, але до того моменту як був справний. А потім про те, що сталося з чужим ніхто окрім Ріплі не міг знати. Чужий міг як вибухнути разом з Ностромо, так і залишитися з Ріплі на рятувальному човнику, а міг бути викинутим в космос, що і сталося насправді.

        Тут ще дивний момент, шо з моменту вибуху Ностромо пройшло 20 років. Нехай компанія і могла знати місце прибизного вибуху, але як за стільки часу ті уламки не порозносило по всьому космосу це ще та загадка.
        18 жовтня 2024 15:54
        0
  11. sniffmyfartbox
    Кіномани
    + -4 -
    cюжет висмоктаний з пальця , марна трата часу
    17 жовтня 2024 13:21
    6
      Показати відповіді (2)
    1. Trust
      Trust
      Гості
      + +1 -
      У першому фільмі був дуже схожий наративний сюжет, там він теж "висмоктаний з пальця" ? Ти схоже про смоктання багато знаєш.
      20 жовтня 2024 18:30
      0
      1. sniffmyfartbox
        Кіномани
        + -1 -
        о підор затригерився
        21 жовтня 2024 16:01
        6
  12. Гість Сергій
    + +1 -
    Не розумію чому вони зробили такий стрибок. Коли в них був ціла станція для сюжету. Цікаво які були події на тій станції, але ні. Вирішили зробити свою гілку, відірвану від основної лінії. Хоча вийшор не погано. Тільки з кінцівкою вони загнули. От вона бала вже зайва. Кілька флешбеків, на сцени Ріплі. Але не дотягнули до Кемерона, тому теж було не варто використовувати.
    17 жовтня 2024 08:21
    0
      Показати відповіді (1)
    1. Гість Ігор
      Гість Ігор
      Гості
      + 0 -
      Ну якщо пред'являти претензію, щодо станції, тоді варто і другий фільм критикувати. Там же ж була ціла колонія, яку захопили чужі, але нам цього не показали, а тільки вже операцію морпіхів.
      17 жовтня 2024 15:15
      0
  13. Ігор_13
    Кіномани
    + -7 -
    Гівно
    17 жовтня 2024 00:51
    1
  14. Наштрикувач
    Оскароносний коментатор👑
    + +3 -
    якісна річ, і хепі енд і одночасно доволі реалістично
    17 жовтня 2024 00:35
    897
  15. Гість Андрій
    Гість Андрій
    Гості
    + 0 -
    Цей переклад псує весь фільм
    16 жовтня 2024 23:58
    0
  16. Sly Marbo
    Кіномани
    + +1 -
    Про фільм промовчу,бо уже достатньо про нього написали інші коментатори, а от за те що уже в другому новому фільмі бачу українські всюдиходи "Sherp" ,приємно здивований)
    16 жовтня 2024 23:53
    67
  17. Гість Андрій
    Гість Андрій
    Гості
    + 0 -
    Це не переклад, це збочення, це відвертий мазохізм..
    16 жовтня 2024 23:49
    0
  18. RomеоBoss_2
    Місцевий авторитет🔥
    + 0 -
    Дивлюсь другий раз і такаж думка вспливає з перших хвилин фільму мені не сподобалося,що головні
    герой не дорослі! Вони навіть програють у всьому персонажам
    другого Чужого! Наче б то б і все не погано! Але! І найголовніша річ,відсутність самій Ріплі,фільм без неї,ії замінити не можливо!
    Можливо,можно було б обіграти якось інакше.Хоча сама картинка на рівне! І я настільки скучів за Чужим,що і це видовище можно зарахувати.Хоча як по мені не вистюачає екшена! Взаголі я очікував чогось більшого!Мені здається,що з урухуванням всіх сегодняшніх
    можливостей,цей сценарій фільма програє всім іншим чкстинам!
    Алеце тільки моя думка...
    16 жовтня 2024 23:02
    111
  19. Гість nata
    Гості
    + +3 -
    може фільм сам по собі і не поганий але на мою думку актори мали б бути старшими, а то знову якісь діти).їм всім дуже далеко до лейтенанта Ріплі)
    16 жовтня 2024 22:58
    0
  20. Finrod
    Кіномани
    + +4 -
    Новий Чужий топ! Було багато рофлів щодо дітей проти чужих, але фільм таки вийшов кайфовим. Від візуалу (який дуууууже сочний) до музичного супроводу! Так, тут повно відсилок і омажів на всі частини фільмів із Всесвіту Чужих, але вони не викликають бажання закотити очі, скоріше - о о о, а це із 4-го Чужого, о, а це із Заповіту! Достойна частина, яка увібрала тупо все із попередніх
    16 жовтня 2024 22:28
    35
  21. Тоха
    Тоха
    Гості
    + 0 -
    Я сам прихильник чужіх,але в такій якості і з такою озвучкою витримав пів години.Буду чекати оновлення.Неможливо дивитись.
    16 жовтня 2024 22:27
    0
  22. Kratt
    Кіномани
    + 0 -
    Неочікувано сподобався фільм. Прикольно, що вирішили зберегти візуал з електронікою аля 80ті. Загалом схоже на спробу повернутись до витоків франшизи. До перегляду раджу.
    16 жовтня 2024 21:53
    78
  23. Гість Діма
    Гість Діма
    Гості
    + 0 -
    Нормальний фільм,щось трохи є зі старих фільмів,кінцівка взагалі топіще(я про монстра)
    16 жовтня 2024 21:47
    0
  24. JSilver84
    🎉V.I.P.🎉
    + 0 -
    Якісний фільм у франшизі. Взяв найкраще з усіх частин і відкинув експерименти Скотта в останніх двох фільмах. Вторинно, але режисер вміє працювати з жанром моторошного кіно, і, незважаючи на шаблонність, тримає глядача в напрузі. Та харизми Ріплі – молоді, на жаль, не вистачає
    16 жовтня 2024 21:36
    297
  25. Oklen
    Кіномани
    + 0 -
    Дивний фільм. Дивна логіка розвитку франшизи загалом. Якщо це перезапуск то ще нор. Глянемо, що буде далі з новою ріплі. Якщо це просто чужий ххх, то таке собі кіно подивитися перед сном, міцно обійняти рідне тільце, що поруч, і сподіваючись, що у нього/неї в грудях немає паразитів, міцно заснути.
    16 жовтня 2024 21:35
    6
      Показати відповіді (1)
    1. Ромул
      Ромул
      Гості
      + 0 -
      Це не перезапуск, події фільму розгортаються між першими двома частинами, якби це тупо не було, але початкова сцена де щось знаходять в космосі це був той Чужий, якого Ріплі викинула з корабля)
      17 жовтня 2024 00:35
      0
  26. Jerry
    Місцевий авторитет🔥
    + +12 -
    Фільм просто канфетка..
    16 жовтня 2024 20:03
    192
      Показати відповіді (1)
    1. Гість Міра
      Гість Міра
      Гості
      + 0 -
      Цукерка замість "канфетка" звучало б гірше? Колоніальне мислення не дає говорити рідною?)
      4 червня 2025 01:36
      0
  27. rititic
    Кіномани
    + +4 -
    Круте продовження! Дивився в кіно між проїздом через м. Дніпро, подивлюся ще раз. Раджу взяти улюблені смаколики та вйо до перегляду..
    16 жовтня 2024 20:00
    85
  28. Бо Так і Є
    Оскароносний коментатор👑
    + 0 -
    Змішані емоції, спочатку ніби й непогано, але потім якась муть вилізла, навіщо воно було не зрозуміло тільки враження спаскудило.
    Картинка темна, але в цілому непогано, особливо враховуючи бюджет 80млн атмосферно теж норм, актори не бісять і на тому дякую, хоча сама тема з випадковими підлітками не дуже, та й таке, мені подобається франшиза тому норм, а загалом на раз точно може бути.
    Це просто мої думки і враження.
    16 жовтня 2024 18:36
    1 934
  29. Si4EN
    Si4EN
    Гості
    + +1 -
    Після 1 та 2 чужих це найкращий. Продовження вийшло дуже гарно
    16 жовтня 2024 18:10
    0
  30. 4752
    Кіномани
    + +1 -
    Скучив за такими фільмами, де є емоції, суперечливі почуття і тема для роздумів. Сучасні теми які підіймають в Голівуді вже остобридли
    16 жовтня 2024 17:26
    4