🍿
UAKino » Фільми » Чужий: Ромул


Чужий: Ромул

Alien: Romulus

Скачати фільм "Чужий: Ромул" через торент безкоштовно


кадри з фільму Чужий: Ромулкадри з фільму Чужий: Ромулкадри з фільму Чужий: Ромулкадри з фільму Чужий: Ромул

Пошук торрент роздач, будь ласка зачекайте!



Поділіться враженнями від перегляду
{login}
  1. Гість Йосип
    Гість Йосип
    Гості
    + 0 -
    10/10 на кінчиках пальців
    23 жовтня 2025 03:14
    0
  2. Vitaliy23
    Кіномани
    + 0 -
    Ну на один раз норм. та й те не додивився
    30 вересня 2025 19:44
    4
  3. JigiMoNd
    Кіномани
    + +1 -
    З одного боку фільм, можна сказати, непоганий. Напружена атмосфера, класний візуал, нові цікаві рішення, до логіки і компетентності головних героїв - питань немає.

    (Далі будуть спойлери)

    Але йобен-бобен - тут не те, що зламали канон, логіку розвитку Чужих, тут ту логіку на xyю вертіли і три рази намотали.
    Від моменту першого контакту фейсхаґера з носієм і до вибивання грудолома прийшло буквально 10 хвилин. 5 хвилин фейсхаґер повисів на носії (його правда зняли примусово) а через п'ять наступних хвилин вже виривається грудолом.
    Далі часові ліміти фільму різко піджимаються, до зіткнення корабля з астероїдами лишається 47 хвилин (і дійсно зіткнення відбувається через 47 хвилин реального часу) із-за цих 47 хвилин новонароджений грудолом виростає (насправді за наступних 8 хвилин) плодить ще цілу армію інших ксеноморфів, хоча в нього немає для цього носіїв (хоча ця армія ксеноморфів скоріше за все можливо сиділа на кораблі від самого початку) ще народжується інший новонароджений, який з немовляти до триметрової ходулі перетворюється за 3 хвилини екранного часу (можу припустити що за 5-10 хвилин, бо там є монтажні таймскіпи)

    W T F

    Ну і в підсумку я б сказав що Чужий ромул гірший за Чужий воскресіння, частину яку знімали за сценарієм написаний для пародії і яка вважається найгіршою в франшизі (Прометея і Заповіт я взагалі за дотичні фільми не вважаю, дуже прикро що їх сюди приплели теж).
    І не подумайте, я не з тих людей які вічно чимось незадоволені і вічно їм не вгодиш. Мені подобаються всі фільми з квадрології Чужого і серіал (Чужий: Земля), що зараз виходить, і всі на нього плюються (необґрунтовано, як на мене). Навіть Прометей в якомусь сенсі можна вважати непоганим, атмосферним фільмом.
    Але тут скільки було галасу, як всі розхвалювали нову частину Чужого яка повернула дух оригіналу, а на ділі - хмеее 😕
    13 вересня 2025 10:41
    97
  4. JigiMoNd
    Кіномани
    + 0 -
    OMG. Що це тільки що було?

    З одного боку фільм, можна сказати, непоганий. Напружена атмосфера, класний візуал, нові цікаві рішення, до логіки і компетентності головних героїв - питань немає.

    (Далі будуть спойлери)

    Але йобен-бобен - тут не те, що зламали канон, логіку розвитку Чужих, тут ту логіку на xyю вертіли і три рази намотали.
    Від моменту першого контакту фейсхаґера з носієм і до вибивання грудолома прийшло буквально 10 хвилин. 5 хвилин фейсхаґер повисів на носії (його правда зняли примусово) а через п'ять наступних хвилин вже виривається грудолом.
    Далі часові ліміти фільму різко піджимаються, до зіткнення корабля з астероїдами лишається 47 хвилин (і дійсно зіткнення відбувається через 47 хвилин реального часу) із-за цих 47 хвилин новонароджений грудолом виростає (насправді за наступних 8 хвилин) плодить ще цілу армію інших ксеноморфів, хоча в нього немає для цього носіїв (хоча ця армія ксеноморфів скоріше за все можливо сиділа на кораблі від самого початку) ще народжується інший новонароджений, який з немовляти до триметрової ходулі перетворюється за 3 хвилини екранного часу (можу припустити що за 5-10 хвилин, бо там є монтажні таймскіпи)

    W T F

    Ну і в підсумку я б сказав що Чужий ромул гірший за Чужий воскресіння, частину яку знімали за сценарієм написаний для пародії і яка вважається найгіршою в франшизі (Прометея і Заповіт я взагалі за дотичні фільми не вважаю, дуже прикро що їх сюди приплели теж).
    І не подумайте, я не з тих людей які вічно чимось незадоволені і вічно їм не вгодиш. Мені подобаються всі фільми з квадрології Чужого і серіал (Чужий: Земля), що зараз виходить, і всі на нього плюються (необґрунтовано, як на мене). Навіть Прометей в якомусь сенсі можна вважати непоганим, атмосферним фільмом.
    Але тут скільки було галасу, як всі розхвалювали нову частину Чужого яка повернула дух оригіналу, а на ділі - хмеее 😕
    13 вересня 2025 10:03
    97
  5. Гість234
    Гості
    + 0 -
    Затягнуте, нудне і нецікаве політкоректне гівно. Не варто витрачати на нього час

    Тупий сценарій. Примітивний сценарій. Бездарні актори, особливо негр. Однозначно не рекомендую. 1 з 10
    9 вересня 2025 16:12
    0
      Показати відповіді (1)
    1. JigiMoNd
      Кіномани
      + 0 -
      Не затягнуте, не нудне, де тут була політкоректність?
      Сценарій з деякими умовностями нормальний. Персонажі логічні, актори гарно гоають, особливо негр.
      Може ви інший фільм якийсь подивилися?

      Але мені теж не сподобалось. Ненавиджу коли фільми, франшизи порушують свої власні закони природи.
      Десь на 5 з 10.
      12 вересня 2025 22:28
      97
  6. Mifune
    Гості
    + 0 -
    >створюють щось нове?
    >аааа, спаскудили франшизу!11

    >створюють те ж саме в новій обгортці
    >аааа, тільки і вміють копіювати!11

    >створюють новий варіант з референсами на минулі фільми
    >аааа, а ось раніше було краще!11

    Може ви бляха визначитеся що вам потрібно?
    8 вересня 2025 15:00
    0
      Показати відповіді (2)
    1. Ever
      Ever
      Гості
      + -1 -
      Погоджуюся, нескінченне токсичне болото над усім.
      Сучасний глядач відвертий мудень, якому все гівно, що не робиться то все прутня.
      По факту вгодити неможливо, якась група когось до чогось докопається.
      Повилазять дебілі які вважають себе єксПЕРДами і оці всі персонажі.
      16 вересня 2025 00:30
      0
    2. JigiMoNd
      Кіномани
      + 0 -
      Загалом ви маєте рацію, людям ніколи не вгодиш, Ну а тут об'єктивно є супер жирні мінуси.
      12 вересня 2025 21:56
      97
  7. Гість Pavlo
    Гість Pavlo
    Гості
    + 0 -
    UaKino - киньте на сайт серіал Чужий Земля
    8 вересня 2025 13:16
    0
      Показати відповіді (1)
    1. aea
      aea
      Гості
      + 0 -
      Він є на сайті від початку виходу.
      16 вересня 2025 00:31
      0
  8. Нігіліст
    Кіномани
    + 0 -
    Такий собі мікс з 1-2-4 частини чужих, але звісно вже без Сігурні Вівер. Нові виконавці, яки нічого нового не додають до історії. Як завджи викорастані штампи типу: "до зіткнення..." або "до вибуху лишилося...". І так само дивує контрастність між космічними перельотами і примитивними технолгіями видобутку якоїсь руди на відділених планетах. Про зброю XXII ст. можна навіть не згадувати.
    31 серпня 2025 02:05
    12
      Показати відповіді (1)
    1. JigiMoNd
      Кіномани
      + 0 -
      Ну а якщо чесно то де там якісь супер-нанотехнології?
      Запхали людину в морозилку і летять роками от вам і космічні перельоти.
      Якби зараз існували такі морозилки то в принципі до Альфа Центаври думаю можна було б вже зараз якось шатко-валко за кількадесят, можливо сотню років долетіти.
      Нема контрасту.
      Та й люди в тому світі - це дешевий безлімітний ресурс. Нащо заморочуватись над їхніми умовами праці?
      12 вересня 2025 22:33
      97
  9. Vlad1492
    репортер з Голлівуду⭐️
    + -1 -
    Найкращий фільм про Чужих за довгий час. Хоч і під кінець стало багато не логічних моментів для продвигання сюжету. Герої вийшли дуже непоганими особливо Рейн і Енді, вони були найкращою частиною фільма. Візуально на найвищому рівні, вони зробили колонію на якій пробули від сили 10 хвилин дуже атмосферною і деталізованою. Найбільший мінус буде багато неологічних моментів особливо під кінець, прям видно на декількох моментів якби вони зробили по другому все могло би обійтися. Коли Чужий вийшов з утроба я чесно засміявся, це мало налякати але воно більше веселило і за реакції персонажів. Смерть головних персонажів дуже розчарувало, виділити можу лише останнє. Я радий що цей фільм вийшов таким, можливо він міг бути кращим або гірше хто його знає, але я вдячний Діснею ( так вони купили FOX) що вернули цю серію і Рідлі Скотт якій досі залишається продюсером серії.
    29 серпня 2025 13:04
    466
  10. OLDBlooD
    OLDBlooD
    Гості
    + +1 -
    Жодного коментаря конструктивної критики, просто загально "Не логічно" "скотилися" "бла-бла-бла" як завжди, токсичне ригалово просто щоб було.

    Фільм дуже якісний та крутий, з мого погляду, це краще за 3 та 4 частину оригінальних фільмів. І вже точно за фанфіки як Прометей та Заповіт.

    Єдина претензія була до деяких дрібних моментів та фіналу з...
    Магією не інакше.

    Все інше було в рамках наукової фантастики, але от коли Чужий буквально з повітря регенерував собі тіло... Це нагадало мені аналогічні ситуації з Босами в Resident Evil коли з середньостатистичної людини, хтось мутує в йобань розміром з тиранозавра і це буквально "на очах".
    28 серпня 2025 02:09
    0
      Показати відповіді (1)
    1. JigiMoNd
      Кіномани
      + -1 -
      Ось вам моя конструктивна критика:

      З одного боку фільм, можна сказати, непоганий. Напружена атмосфера, класний візуал, нові цікаві рішення, до логіки і компетентності головних героїв - питань немає.

      Але йобен-бобен - тут не те, що зламали канон, логіку розвитку Чужих, тут ту логіку на xyю вертіли і три рази намотали.
      Від моменту першого контакту фейсхаґера з носієм і до вибивання грудолома прийшло буквально 10 хвилин. 5 хвилин фейсхаґер повисів на носії (його правда зняли примусово) а через п'ять наступних хвилин вже виривається грудолом.
      Далі часові ліміти фільму різко піджимаються, до зіткнення корабля з астероїдами лишається 47 хвилин (і дійсно зіткнення відбувається через 47 хвилин реального часу) із-за цих 47 хвилин новонароджений грудолом виростає (насправді за наступних 8 хвилин) плодить ще цілу армію інших ксеноморфів, хоча в нього немає для цього носіїв (хоча ця армія ксеноморфів скоріше за все можливо сиділа на кораблі від самого початку) ще народжується інший новонароджений, який з немовляти до триметрової ходулі перетворюється за 3 хвилини екранного часу (можу припустити що за 5-10 хвилин, бо там є монтажні таймскіпи)

      Ну і в підсумку я б сказав що Чужий ромул гірший за Чужий воскресіння, частину яку знімали за сценарієм написаний для пародії і яка вважається найгіршою в франшизі (Прометея і Заповіт я взагалі за дотичні фільми не вважаю, дуже прикро що їх сюди приплели теж).
      І не подумайте, я не з тих людей які вічно чимось незадоволені і вічно їм не вгодиш. Мені подобаються всі фільми з квадрології Чужого і серіал (Чужий: Земля), що зараз виходить, і всі на нього плюються (необґрунтовано, як на мене). Навіть Прометей в якомусь сенсі можна вважати непоганим, атмосферним фільмом.
      Але тут скільки було галасу, як всі розхвалювали нову частину Чужого яка повернула дух оригіналу, а на ділі - хмеее 😕
      13 вересня 2025 11:22
      97
  11. Sardelivin
    🎉V.I.P.🎉
    + -1 -
    Воууу я приємно вражений, як для жахастика доволі прикольно.
    24 серпня 2025 03:53
    137
  12. GRINGO
    Кіномани
    + 0 -
    Це якась шляпа, а не чужий. Особливо "порадував" андроїд-лох))) Деградація цієї франшизи просто зашкалює. Якщо дивитися заради того, щоб вбити вечір для фону під пивко і з друзями, то піде.
    11 серпня 2025 17:30
    15
  13. Самий гімняний з усіх Чужих.
    25 липня 2025 03:44
    21
  14. Просто Марія
    Місцевий авторитет🔥
    + +2 -
    Авжеж дизлайк сценаристам. Кіно деградує, люди деградують, сценаристи деградують. Фільм сповнений контрлогічної дурні.
    20 липня 2025 20:21
    247
      Показати відповіді (2)
    1. Гість baw
      Гість baw
      Гості
      + -1 -
      Ну так звісно, дуже бляха зручно казати таке дивлячись зі сторони.
      От я б глянув відео де за вами погналася така їбака як чужий, і як ви діятимете в такій ситуації "виключно ЛЛЛЛЛЛОООООООГГГГГГГГГГГГГГІЧНО!!!!!!!" а не обісретеся та помрете.
      28 серпня 2025 02:04
      0
      1. JigiMoNd
        Кіномани
        + 0 -
        Любий гість, який, бляха, це не прочитає,
        До логіки персонажів питань немає.
        Зламали нахрен логіку самих чужих які від лицехвата до здорової особини розвиваються БУКВАЛЬНО за 10 хвилин.
        12 вересня 2025 22:36
        97
  15. Гість Лесь
    Гості
    + +1 -
    гарно зроблений фільм, трохи є тупі моменти, особливо в кінці, але це жахи...в перших чужих було так само.
    всі хто пише погані відгуки - відверто зажерлись..
    раніше все було краще..та нефіга - подивіться ще раз першого чи другого чужого.
    далі взагалі екшен знімали а не жахи.
    в епоху марвела цей фільм цінується як ніколи, з всіма негараздами.
    атмосфера супер.
    14 липня 2025 01:39
    0
      Показати відповіді (1)
    1. JigiMoNd
      Кіномани
      + 0 -
      Ніхрена подібного.
      Придивлявся першу чужого багато разів і в останнє десь рік тому дружині показував. Нема там такої херні як тут.
      Я про Фейсхагера>>Чужого за 10 хвилин.
      Це просто ламає нахрін всю логіку і особисто для мене руйнує занурення в перегляд фільму. Я в це не вірю.
      12 вересня 2025 22:39
      97
  16. Рон Свонсон
    Оскароносний коментатор👑
    + +1 -
    1. «Підлітки-космонавти? Це маячня»
    Відповідь:
    Це свідомий хід режисера — показати, як молоді, вразливі люди опиняються в космічному жаху без досвіду й підтримки. Це не "герої", а жертви, як у першому Alien — і саме тому лячно.

    2. «Гра акторів – слабка»
    Відповідь:
    Актори грають стримано, реалістично, без пафосу. Це не блокбастерна акторська школа — а більше психологічне виживання. Особливо сильна Кейлі Спейні — не копія Ріплі, а новий тип героїні.

    3. «Ксеноморфи тупі, нелогічні дії»
    Відповідь:
    Ксеноморфи поводяться як хижаки в засідці — не «тупо», а інстинктивно. Їх дії створюють напругу, а не екшн-хаос. Це повернення до атмосферного жаху, а не до бойовика.

    4. «Сюжет — солянка з попередніх фільмів»
    Відповідь:
    Це наскрізний омаж (вшанування), а не калька. Альварес переосмислює класику, а не копіює її. Він відбирає ключові елементи, щоб об’єднати франшизу — й зробити новий вхід для нового покоління.

    5. «Новий монстр — маразм»
    Відповідь:
    Це спроба еволюції франшизи. Гібридність, мутація — частина всесвіту ще з часів Prometheus і Alien: Resurrection. Нова істота — символ змін і розриву шаблону.

    6. «Фільм не тягне на рівень перших двох частин»
    Відповідь:
    А й не має тягнутись. Це не ремейк, а новий погляд. Romulus — міжкласика і нове покоління, він поважає канон, але не копіює його. Це як Rogue One для Star Wars — атмосферно, локально, напружено.

    7. «Сценарій – ні про що, як згенерований ШІ»
    Відповідь:
    Сценарій справді простий, але не примітивний. Це структура "виживання + напруга", класична для Alien. ШІ б не написав емоційні сцени в шахті чи момент вибору між втечею й порятунком. Це людське кіно, не CGI-балаган.

    8. «Фільм нудний, графіка слабка»
    Відповідь:
    Навпаки — графіка зроблена практичними засобами, з мінімумом CGI, щоб відтворити відчуття 80-х. Саме тому фільм виглядає атмосферно, клаустрофобно й страшно, а не як мультфільм.

    9. «Це найгірший фільм у франшизі»
    Відповідь:
    Більшість глядачів і критиків не згодні. Romulus — кращий за «Прометея» і «Заповіт» в очах фанатів класичного стилю. Це повернення до камерного жаху, з новими обличчями, без претензії на "епос". І точно кращий за найгіршу частину чужих під номером3 і крінжу під номером -4!

    Висновок (одним реченням):
    "Чужий: Ромул" — не бездоганний, але це чесне, атмосферне, добре поставлене кіно, що зберігає дух франшизи й пропонує її нове дихання без штучного пафосу.
    11 липня 2025 17:51
    624
      Показати відповіді (2)
    1. JigiMoNd
      Кіномани
      + -1 -
      Рончику скопіюй що тобі свій відгук:

      З одного боку фільм, можна сказати, непоганий. Напружена атмосфера, класний візуал, нові цікаві рішення, до логіки і компетентності головних героїв - питань немає.

      Але йобен-бобен - тут не те, що зламали канон, логіку розвитку Чужих, тут ту логіку на xyю вертіли і три рази намотали.
      Від моменту першого контакту фейсхаґера з носієм і до вибивання грудолома прийшло буквально 10 хвилин. 5 хвилин фейсхаґер повисів на носії (його правда зняли примусово) а через п'ять наступних хвилин вже виривається грудолом.
      Далі часові ліміти фільму різко піджимаються, до зіткнення корабля з астероїдами лишається 47 хвилин (і дійсно зіткнення відбувається через 47 хвилин реального часу) із-за цих 47 хвилин новонароджений грудолом виростає (насправді за наступних 8 хвилин) плодить ще цілу армію інших ксеноморфів, хоча в нього немає для цього носіїв (хоча ця армія ксеноморфів скоріше за все можливо сиділа на кораблі від самого початку) ще народжується інший новонароджений, який з немовляти до триметрової ходулі перетворюється за 3 хвилини екранного часу (можу припустити що за 5-10 хвилин, бо там є монтажні таймскіпи)

      W T F

      Ну і в підсумку я б сказав що Чужий ромул гірший за Чужий воскресіння, частину яку знімали за сценарієм написаний для пародії і яка вважається найгіршою в франшизі (Прометея і Заповіт я взагалі за дотичні фільми не вважаю, дуже прикро що їх сюди приплели теж).
      І не подумайте, я не з тих людей які вічно чимось незадоволені і вічно їм не вгодиш. Мені подобаються всі фільми з квадрології Чужого і серіал (Чужий: Земля), що зараз виходить, і всі на нього плюються (необґрунтовано, як на мене). Навіть Прометей в якомусь сенсі можна вважати непоганим, атмосферним фільмом.
      Але тут скільки було галасу, як всі розхвалювали нову частину Чужого яка повернула дух оригіналу, а на ділі - хмеее 😕

      І ні, по секрету тобі скажу, що я не закомплексований дегенерат 😉
      12 вересня 2025 22:43
      97
    2. albinox42
      Кіномани
      + 0 -
      Дякую, Гпт! Як завжди конструктивніше 99% коментаторів - м'ясних бурдюків. До речі, як звали кота Лавкрафта?
      28 серпня 2025 10:33
      18
  17. NikаMaksimenko
    Кіномани
    + +2 -
    Чому у нових фільмів по старим франшиза , не виходить бути такими кльовими,як перші фільми!!!!
    24 червня 2025 22:41
    10
      Показати відповіді (2)
    1. albinox42
      Кіномани
      + +1 -
      Тому ж, чому другий поцілунок ніколи не буде таким же як перший. Мабуть. Бо я хз як ти інтерпретуєш використаний тобою термін "кльові" і з яких параметрів його виводиш для себе. Та ти мабуть і сам хз.
      28 серпня 2025 10:42
      18
    2. Nebs
      Кіномани
      + 0 -
      Мабуть тому, що перше враження вже не повторити, як раніше вже не буде, двічі в одну річку не війдеш тощо. Та й паразитування на старих ідеях ні до чого хорошого зазвичай не приводить.
      якщо ти дивисся фільм із думкою "брехня! так не буває!", то може не варто було вмикати художнє кіно?
      10 липня 2025 10:45
      43
  18. c9Ba.
    Кіномани
    + 0 -
    взагалі не зрозуміла оцінка фільму.
    сюжет настільки перенасичений подіями, що аж верне.
    підлітки-космонавти, котрі все життя жили в шахті керують будь-яким космічним кораблем. без проблем орієнтуються на гігантській станції де були вперше.
    це не фантастика - це маразм
    12 червня 2025 23:08
    62
      Показати відповіді (1)
    1. Nebs
      Кіномани
      + +1 -
      якщо фільм не насичений подіями, то є ризик, що глядачі позасинають у кінотеатрі) та мабуть буде не дуже цікаво дивитися фільм, де головні герої кажуть "ой, це все для мене дуже складно, я не хочу в цьому всьому розбиратись! краще зачекаю спеціально навчених людей, бо я тут нічого не зроблю"
      якщо ти дивисся фільм із думкою "брехня! так не буває!", то може не варто було вмикати художнє кіно?
      17 серпня 2025 08:49
      43
  19. Гість Uwu
    Гість Uwu
    Гості
    + +2 -
    Це жалка пародія фільм дуже ну дниц я ходив на кіно на нього
    4 червня 2025 19:09
    0
      Показати відповіді (3)
    1. albinox42
      Кіномани
      + 0 -
      Схиляюсь перед вашою конструктивністю! Глибиною думки! Розсудливістю! Зразу видно, людина написала по фільму мінімум три дипломні роботи на 800 сторінок і ділиться точним, глибоким, та детально обґрунтованим по кожному із аспектів фільму враженням. А яка риторика! Навіть Шекспір чи Стейнбек так велемовно й харизматично не зміг би висловити власну думку! (ні)
      28 серпня 2025 10:51
      18
    2. Рон Свонсон
      Оскароносний коментатор👑
      + -1 -
      так не дивися! тебе що під палкою пригнали?
      18 червня 2025 00:01
      624
      1. Гість Terra
        Гість Terra
        Гості
        + +2 -
        "Палку" йому "загнали" в те саме місце.
        22 червня 2025 01:20
        0
  20. Irony
    Irony
    Гості
    + +1 -
    Сценарій фільму писав чат джипіті на запит "а придумай но фільм, щось середнє між Кратер (Дісней) і Чужим 4". Крінж. Франшиза потрапила не в ті руки, на жаль.
    1 червня 2025 17:29
    0
  21. Юрий Д.
    Юрий Д.
    Гості
    + 0 -
    ці антісоціальні створіння вічні, як музика. тож, ця "пісня" ще не закінчилася. космос - небезпечний. і дихати нема чим і живуть усякі...
    28 травня 2025 00:02
    0
      Показати відповіді (1)
    1. Рон Свонсон
      Оскароносний коментатор👑
      + +1 -
      так не дивися. йди далі дивись своє гейське порно!
      18 червня 2025 00:02
      624
  22. Гість Uwu
    Гість Uwu
    Гості
    + +1 -
    Чому всі фільми якимось чином пов'язані між собою?
    27 травня 2025 20:40
    0
      Показати відповіді (3)
    1. Рон Свонсон
      Оскароносний коментатор👑
      + 0 -
      дивно правда, може це тому що це один кіновсесвіт?
      18 червня 2025 00:03
      624
      1. JigiMoNd
        Кіномани
        + 0 -
        Та ну і що, що один Всесвіт?
        Питання дійсно має право на життя.
        От в Африці вбивають же ж бегемоти сотні туристів, але ця сотня випадків між собою скоріш за все ніяк не пов'язано в 99% випадків. Так і тут цілком спокійно могли зняти фільми не пов'язані з основною квадрологією (до речі такі є - AVP i AVP-R, хоча ні, я брешу навіть там є відсилки на Бішопа і Ютані)

        А пов'язані, тому що фансервіс.
        12 вересня 2025 22:48
        97
        1. JigiMoNd
          Кіномани
          + 0 -
          А от фільми про хижака - в одному кіно всесвіті, але між собою не пов'язані.
          17 вересня 2025 05:22
          97
  23. Ragnarr Loðbrók
    Місцевий авторитет🔥
    + +4 -
    Бомбезний фільм!
    27 травня 2025 12:57
    99
  24. Privilege
    Місцевий авторитет🔥
    + 0 -
    Дарма Рідлі Скотт відійшов від режисури! Вийшла якась типічна, молодіжна хрінь!
    26 травня 2025 12:05
    101
      Показати відповіді (1)
    1. Рон Свонсон
      Оскароносний коментатор👑
      + -1 -
      так от наполеон це шІдевр! для старих пердунів як ти!
      18 червня 2025 00:04
      624
  25. Феде Альварез
    Феде Альварез
    Гості
    + -1 -
    Переоцінений, на мою думку. Так можливо крищий за численні продовження. Але до першої частини, як до неба рачки. Тут навіть багато сюжетних ходів з оригінального фільму використано. Але за стиль і атмосферу від мене плюсик.

    ОБЕРЕЖНО! Спойлери:
    Якби не останній "монстр" то був би навіть достойний фільм, а так знову якась прутня. От люблять сценаристи "схрещувати" геном чужого з усім що рухається :D
    12 травня 2025 00:17
    0
  26. Женя_11
    Кіномани
    + 0 -
    Не Така прикольна як перша частина але також непогано👉👈💐
    11 травня 2025 13:08
    16
  27. Karelia
    Місцевий авторитет🔥
    + 0 -
    Підліткова маячня! Усі попередні частини суперові, а ця що небудь!
    3 травня 2025 19:52
    101
      Показати відповіді (2)
    1. Рон Свонсон
      Оскароносний коментатор👑
      + -1 -
      як добре гавноїду якому сподобалась четверта частина, не сподобалась ця.
      18 червня 2025 00:06
      624
      1. JigiMoNd
        Кіномани
        + -1 -
        Рончику, в тебе якісь проблеми.
        Четверта частина дійсно краща за цю.
        12 вересня 2025 22:52
        97
  28. crouswar5
    Кіномани
    + +3 -
    не дивлячись на круті спецефекти і драй, він не зміг передати культ перший частин, проте трохи пом'якшив гіркоту від попередніх не дуже вдалих, так як на голову від них кращий
    1 травня 2025 16:26
    36
  29. Oleksandr Markus
    Кіномани
    + 0 -
    Фільм супер
    24 квітня 2025 01:06
    15
  30. ialeks
    Кіномани
    + -2 -
    Фільм схожий на першу частину, але тро+хі наїграно, створено для малолеток від 14 до 16 років, їм точно зайде. Як завжди найкращі перші дві частини. Одноразовий погляд.
    19 квітня 2025 21:45
    21