🍿
UAKino » Фільми » Екшн » Гладіатор ІІ


Гладіатор ІІ

Gladiator II

Про що фільм "Гладіатор ІІ":

Понад два десятиліття після подій «Гладіатора», Луцій — онук колишнього імператора Риму Марка Аврелія та син Луцилли та Максимуса — живе зі своєю дружиною та дитиною в Нумідії. Вторгнення в Африку римської імперії на чолі з полководцем Маркусом Акацієм призводить до того, що Луцій стає рабом, а його сім'я винищена.
Натхненний історіями про подвиг Максимуса, Луцій вирішує битися як гладіатор під опікою Макріна, колишнього раба, який планує скинути імператорів Каракаллу та Гету.

Скачати фільм "Гладіатор ІІ" через торент безкоштовно


Скачати торенти


Музика з фільму Гладіатор ІІ


Слухати онлайн або скачати

Дивитися ще серіали і кінофільми українською
Sirkoiua
Sirkoiua2025/08/04 00:18:57
Переглядаючи першу частину, ти бачиш як розвиваються персонажі, ті раби що попали разом з Максимусом, як вони стараються вижити, що туда набрали різних людей, не з обложки журнала як в другій частині, ти переживаєш за головного героя, бачиш навіть трішки його шляху і прагнення яке в нього забрали. Що я побачив в другій частині, так це те що тіп просто прийшов попіздитися, покупатися в воді, хотілося б відмітити ще якийсь крутий момент... але тут його немає, хіба можна відмітити хорошу роботу з Каракаллою і Гетою, досить прикольно виглядали, але вони не дотягнули до рівня Комода, щоб зненавидіти їх. Дуже багато висосали з першої частини, обладунки, зброю Максимуса, перстень, ще й спогади вставили, щоб було зрозуміліше що Луція завезли в безпечне місце, легенько натякнувши що ми тупі і не додумалися самі що його сховали(хотя навіщо, посадили б на трон, інші зацікавлені сторони). Можливо запамятається багатьом тим що тут були прикольні Імператори і відомі актори, впринципі все. Мені не сподобалося і це особисто моя думка, навіщо продовжувати закінчену історію? детальніше
Рецензія була корисною?
Так0Ні0
xSPIRITx
xSPIRITx2025/08/03 07:22:13
Чергове продовження, якого ніхто не просив. Тут є якийсь сюжет, тут є досить багато екшену (навіть мабуть більше, ніж у першій частині). І також тут є драма. Словом, рівно всі ті складові, які зробили перший фільм як успішним, так і культовим. І всі вони зовсім не працюють так, як 25 років тому.

Причина перша - не ті часи. Люди надто звикли до всього цього. За ці роки вийшла незліченна купа як хороших стрічок, так і непотребу, але всі вони заполонили всі ті прошарки, які ще були порожні у 2000 році і в які зміг вклинитися перший Гладіатор. Так, до нього вистачало і історичних, і героїчних драм, але він став еталоном та апогеєм завдяки чудовому сценарію, прекрасній режисурі, чудовій грі акторів, особливо двох основних - Кроу та Фенікса.

Причина друга - не ті часи. Тут вже про інше) Все, що раніше актори виконували на майданчику віяло реалістичністю. Бій на арені за участі справжніх тигрів? Звісно, хай ще й пару раз титульного актора цапнуть по спинці. Мабуть єдині сцени з першого фільму, які я можу пригадати з явною комп'ютерною графікою - зображення Колізею з різних ракурсів. Все. Тут же купа всього привертає увагу, та ще й CGI не найвищої якості, від тварин до корабельних боїв. У боях видно, як актори просто махають зброєю метр над головами суперників, показуючи, що цей бій - постанова. Дідько, як же я щоразу ностальгую, коли бачу якісні кадри з боїв у фільмах до 2000 та трішки після них. Вирізки з тренувань Крістенсена та Макгрегора з приквелів Зоряних Війн - вишенька. Кращих втілень фехтування у стрічках з тих часів і дотепер мабуть я вже не побачу.


Причина третя - драма. Я не можу сказати, що придумана тут історія не заслуговує бути причиною для протагоніста переживати рівно те ж, як це було з Максимумом. Тут радше річ у грі акторів або недопрацювання режисера, який вирішив що ось такий кадр добре передасть емоції і стан героїв. Не передав. Жоден із кадрів фільму, що триває 2 з половиною години. Я назавжди запам'ятав сцену, де заслинений у сльозах Максимус оплакує дружину, цілуючи її ступні. Там драма відчувалася прекрасно і передавалась глядачеві, хоч я передивлявся першу частину прямо перед другою і Рассел Кроу також місцями недогравав, але якісних моментів там 95%, на мою особисту думку. Тут...ну, можу виділити гру Вашингтона. Я і розкусив його мотиви не відразу, і як антагоніст він був нічого так, але це один актор на весь фільм. Інших було мало або з ними просто не було сцен, як з Паскалем, який є хорошим актором.

Але свою оцінку з Imbd фільм заслуговує. Вище "6" я б йому точно не дав. Порадувала поява кількох старих персонажів (я щиро здивувався побачити того ж сенатора що й 25 років тому), а володар завойованого міста з перших хвилин фільму навіяв приємні спогади про серіал "Спартак", де цей же харизматичний пан грав "тренера" гладіаторів або ж посланця персів у Спарту зі знаменитого мему)
Найгірше тут те, що сам же режисер оригіналу зіпсував свій шедевр. Студії часто в пориві за грошима роблять погані сиквели та подальші продовження. Чому це було треба пану Скотта...хто зна, але прикро.

6 з 10. До перегляду раджу лише якщо не боїтеся зіпсувати враження про перший фільм. Переглянувши цей, вже якось не виходить викинути з голови, що вони пов'язані, але Гладіатор І все одно прекрасне кіно детальніше
Рецензія була корисною?
Так0Ні0
Stinger
Stinger2025/05/17 11:57:32
"Гладіатор II": Велична оболонка без душі.

Понад два десятиліття ми чекали на продовження легендарного «Гладіатора», але, на жаль, друга частина виявилась радше спробою зняти тінь з оригіналу, ніж її гідним спадкоємцем. Незважаючи на розмах декорацій і солідний бюджет, фільм не зміг відтворити головного — емоційної глибини та драматичної напруги, які зробили перший «Гладіатор» культовим. Нова історія виглядає як калька з шаблонних сюжетів про помсту, без тієї щирості, що колись зачіпала за живе.
Головний герой Ганно не викликає співпереживання: його мотивація нечітка, а розвиток персонажа — поверхневий. Сценарій перенасичений діалогами, які звучать пафосно, але порожньо. Нові антагоністи — бляклі, позбавлені харизми Коммода у виконанні Фенікса.

Бої на арені хоч і видовищні, але швидко набридають через зловживання CGI і надмірний монтаж. Рідлі Скотт намагається компенсувати брак емоцій екшеном, але навіть найкривавіші сцени не здатні схвилювати, бо ставка на емоційний зв’язок — провалена. І хоч фільм намагається грати на ностальгії (зі згадками про Максимуса і музику в стилі Ганса Циммера), це більше схоже на дешеву маніпуляцію, ніж на чесну повагу до першоджерела.

Вердикт:
«Гладіатор II» — це технічно вражаюче, але духовно порожнє продовження, що не витримує порівняння з оригіналом. Фільм більше турбується про масштаб, ніж про зміст. Іноді краще не чіпати класику. детальніше
Рецензія була корисною?
Так6Ні0
DemJon
DemJon2025/04/20 12:02:42
Серйозно. Навіщо? Перша частина була завершеною. Історія Максимуса — крапка. Сльози, музика Циммера, пісок арени — все. Кінець. Великий, сильний, гідний.

А тут… якесь непорозуміння.

Фільм виглядає дорого. Знято гарно. Але душі нема. Просто набір сцен: хтось кричить, хтось махає мечем, щось підривається, все дуже голосно — і ні про що. Весь фільм ніби хоче бути продовженням легенди, але не знає, як. І замість того, щоб дати нову історію, просто експлуатує стару.

Головний герой — ну ок, але не чіпляє. Ти не співпереживаєш йому. Він не Максимус, і навіть не близько. А намагання втиснути в сюжет політику, інтриги, релігійні символи — виглядає як відчайдушна спроба зробити фільм глибшим, ніж він є.

Найгірше — це відчуття, що тебе обманули. Типу: «Ти любив перший фільм? На, отримай ще трохи піску й мечів. Не працює? Ну хоч музика схожа!»

Залишився післясмак — як після дешевого сиквелу до улюбленої книжки. Хотіли оживити легенду, а зробили мляву копію з пафосом і нульовим емоційним ударом. детальніше
Рецензія була корисною?
Так14Ні17
JSilver84
JSilver842025/02/19 21:46:08
Ну що ж... Давайте залишимо у спокої такі цікаві та потрібні питання, як "навіщо?" і "чому?", які задавати відомому діду -режисеру, що зняв десятки офігезних і таку ж саму кількість відверто посередніх фільмів, напевне, не пасує. Він - неодноразовий номінант та лауреат різноманітних премій та останнім часом дозволяє собі такі категоричні заяви, що розумієш - манія величі, професіоналізм, егоїзм та старечий запал сплелись докуи і танцюють танго... Але він зняв те, що хотів. Бо має таке право. А Ви, любі глядачі, дивіться...


Історія занепаду Римської імперії часів після смерті Марка Аврелія продовжується через призму кривавих гладіаторських боїв та натягнуту за вуха історію сина головного героя першої частини. Та й іноді сам Рассел Кроу мелькає в кадрі у флешбеках. Історія така собі, на любителя, але якось зв'язана докупи і старається завершити коло. Знову змови, вбивства, лють, помста, смерть імператора... Але це коло не вражає. Бракує трагізму історії Кроу, хоч і тут є за що мстити і кого захищати, бракує харизми головного героя, і тут тільки грецький ніс Мескаля не врятує. Бракує тих глядачів та підтексту, що були 24 роки тому, коли ще не було кінокоміксів, і тільки починались глобальні історії Гаррі Поттера та Володарів Перснів, - у 2000 році це була дійсно епічна, драматична та трагічна історія.


Зараз "Гладіатор 2" - красиве, вторинне та шаблонне кіно, продовження за принципом більше та швидше - носороги та акули на арені Колізею, два схибнуті імператори замість одного, більше крові, більше змов на хвилину екранного часу. Ну й звичайно, менше сенсу... Не все так погано, бо є Вашингтон, Паскаль, Нільсен - ця стара акторська гвардія старається щось відіграти, дати якусь шекспірівську трагедію. Але тому, бляха, не віриш... Все якось пафосно, передабчливо і швидко... Особливо ближче до закінчення історії, коли треба звести все докупи і дати пояснення. Просто пафосний кінець із жирним акцентом на продовження.


Очікувати, що теперішні фільми Рідлі Скотта, будуть тримати марку його попередніх історій я перестав після "Прометея", бачити сюжет в його масштабних історіях - після "Наполеона". Зрештою, я отримав те, на що і сподівався - беззмістовне та пафосне епічне дійство, подивитись і забути. "Гладіатор" був віхою у кінематографі на перетині тисячоліть, його продовження стало одним із сотень розважальних фільмів середини 20-х. Ні честі, ні слави... детальніше
Рецензія була корисною?
Так9Ні3
відповідь
Відповів: Oleg Sorokopyd2025/03/04 20:24:32
Фільм говорить сам засебе що треба мір во всем мір.!!!!
Не кому не нужна ця війна !!!!
Поділіться враженнями від перегляду
278 коментарів
{login}
  • Актуальні
  • Кращі
  • Нові
  • Старі
  • Гірші
  1. Гість Ігор
    Гості
    + +3 -
    просто піздєц - яке тупе кіно, ригато хочу
    24 травня 2025 15:10
    0
  2. mega_Beaver
    Місцевий авторитет🔥
    + +1 -
    Дуже добре, сподобалось. Перелякався дуже бо кіт почав ржати. Коли годзилла лінкор Ямато на арені загризла. Перелякав тварюка. Чого ржеш,- питаю. Каже, кожен йолоп знає Ямато зжер мегалодон і не під Карфагеном в Альпах при переході. Й не посперечаєшся він кіт його не перепреш. Но кіно дуже гарне. Відчуваєте як прогресуємо? Чверть віку між першою та другою частинами.
    23 травня 2025 03:40
    121
      Показати відповіді (1)
    1. Гість Ольга
      Місцевий авторитет🔥
      + 0 -
      Де такого кота можна дістати?
      24 травня 2025 19:50
      100
  3. Юрій Гуторов
    Кіномани
    + 0 -
    А нашо тут озвучка від HDрєзькі, коли вже є дубляж?
    21 травня 2025 19:59
    42
      Показати відповіді (1)
    1. Гість Ольга
      Місцевий авторитет🔥
      + 0 -
      HDрєзка краща!
      24 травня 2025 19:51
      100
  4. Гість Xela
    Гості
    + -1 -
    Фуфло повне
    19 травня 2025 23:52
    0
  5. Гість Рудольф
    Гість Рудольф
    Гості
    + +3 -
    Тупо хайп на назві першої частини. Нічого спільного з першою частиною. Сценарій зроблений на колінці. Ніякого переживання за героїв, все передбачувано і тупо. Я б сказав, що це більше до серіалу Спартак, ніж до фільму гладіатор. 0% епічності, 100% тупості і нелогічності.
    19 травня 2025 22:49
    0
  6. Ігор Степ
    Місцевий авторитет🔥
    + 0 -
    Як завжди, війна породжує ще більше горе! Люди цього ьак і не зрозуміли!💁
    Всесвіт насолоди...
    19 травня 2025 21:30
    247
      Показати відповіді (1)
    1. Гість Ольга
      Місцевий авторитет🔥
      + +1 -
      Якщо ви росію маєте на увазі то там немає людей!
      24 травня 2025 19:52
      100
  7. Ігор Степ
    Місцевий авторитет🔥
    + +2 -
    Більше якась мильна опера і балтовня, яку перебиває короткі мордобої і поножовщіна. Епіка 0. 💁
    Всесвіт насолоди...
    17 травня 2025 22:20
    247
      Показати відповіді (1)
    1. Гість Ольга
      Місцевий авторитет🔥
      + 0 -
      Якось не в'яжеться з вашим коментарем, що вище!
      24 травня 2025 19:53
      100
  8. Karelia
    Місцевий авторитет🔥
    + +11 -
    Прочитав рецензії той, що вгорі DemJon, - ну ти і каліка! Тобі категорично не можна писати рецензії!
    16 травня 2025 14:07
    101
  9. торантіно
    Гості
    + 0 -
    Та норм фільм. Але сюжет та події нелогічні.
    15 травня 2025 23:01
    0
  10. Гість Марина
    Гість Марина
    Гості
    + +1 -
    не знаю що гірше - гра головного героя чи сценарій. особливо коли перед очима стоять сцени з першої частини. мабуть найгірша робота Рідлі Скота
    15 травня 2025 00:17
    0
      Показати відповіді (1)
    1. Гість Ольга
      Місцевий авторитет🔥
      + 0 -
      гірше читати твою не грамотну писанину!
      24 травня 2025 23:23
      100
  11. Гість Оксана
    Гість Оксана
    Гості
    + +4 -
    Таке собі.Перший фільм можна дивитись ще раз, і ще раз.Цей фільм на один перегляд.
    14 травня 2025 14:13
    0
      Показати відповіді (1)
    1. Гість Ольга
      Місцевий авторитет🔥
      + 0 -
      Класіка?
      24 травня 2025 23:24
      100
  12. Torisson
    Кіномани
    + +16 -
    Гарний фільм, рекомендую! Хто пише погані відгуки, наче як вчорашні)
    14 травня 2025 02:18
    5
  13. tvareid
    Кіномани
    + 0 -
    дайте торентів
    9 травня 2025 14:48
    14
  14. Eduard ag
    Гості
    + +3 -
    Повна шляпа
    6 травня 2025 15:01
    0
      Показати відповіді (1)
    1. Андруша
      Кіномани
      + +1 -
      Погоджуюсь))
      Сімейний Лікар
      6 травня 2025 23:27
      74
  15. Гість Артем Савонік
    Гість Артем Савонік
    Гості
    + +3 -
    однні кіноляпи, просто по кд
    5 травня 2025 16:18
    0
  16. Ольга Туровская
    + +1 -
    Раз можна подивитись. Не супер та і не погано, 6 з 10
    4 травня 2025 16:12
    3
  17. Magic And Mayhem
    Місцевий авторитет🔥
    + +68 -
    Набагато краще, ніж перша частина, а все це через видовищні поєдинки за уастю екзотичних тварин, колоритні персонажі, інтрига, все це на вищому рівні. І ще що не мало важливо - менше драматизму, ніж у першій частині, а натомість більше динаміки. Супер!!!
    1 травня 2025 12:45
    132
      Показати відповіді (9)
    1. Андруша
      Кіномани
      + +4 -
      Видно одразу що це москальській бот)))

      Magic And Mayhem тобі знайоме слово ЙОЛОП ???
      Сімейний Лікар
      6 травня 2025 22:55
      74
      1. Magic And Mayhem
        Місцевий авторитет🔥
        + +4 -
        Я люблю критику (в розумних межах) але наклепи зводити не варто!
        6 травня 2025 23:06
        132
        1. Андруша
          Кіномани
          + +3 -
          ЙОЛОП це не наклеп, це діагноз)

          я все таки лікар
          Сімейний Лікар
          6 травня 2025 23:14
          74
    2. Olexandr Melnyk
      Місцевий авторитет🔥
      + +7 -
      краще ніж перша частина?)І в такій кількості заплюсували?))аххах шо за прікол
      6 травня 2025 00:08
      105
      1. Роман Бондар
        🎉V.I.P.🎉
        + +24 -
        Лайки накручені , сподобатись це більше ніж перша частина ,могло тільки дитині ,яка тої першої частини і не бачила, і прийшла на сайт висерати своє "автарітєтнає мнєніє"
        ®
        29 травня 2025 15:43
        1 169
      2. Андруша
        Кіномани
        + +2 -
        Magic And Mayhem ось основний БОТ
        Сімейний Лікар
        6 травня 2025 23:29
        74
    3. Andriy_6
      Кіномани
      + +10 -
      це шматок лайна,якщо не підбирати слів
      4 травня 2025 19:37
      14
      1. Андруша
        Кіномани
        + +4 -
        Абсолютна правда
        Сімейний Лікар
        6 травня 2025 23:29
        74
      2. Olexandr Melnyk
        Місцевий авторитет🔥
        + +3 -
        судячи з того що вас замінусували за правду а її заплюсували в такій кількості то на цьому сайті дофіга ботів
        6 травня 2025 00:07
        105
  18. Андруша
    Кіномани
    + +4 -
    Режисерам треба навчитися вчасно зупинятися.

    Перша частина - це класика.
    Друга частина завжди буде другою.

    P.S. Щасливий той хто міру знає!
    Сімейний Лікар
    28 квітня 2025 23:24
    74
      Показати відповіді (3)
    1. Karelia
      Місцевий авторитет🔥
      + 0 -
      Не завжди продовження гірше першої частини, так, що з цим можна посперечатись!
      3 травня 2025 19:24
      101
      1. Андруша
        Кіномани
        + 0 -
        Так, погоджуюсь, я не мав на увазі категорично.

        Наприклад Термінатор 2 - це класика))
        Сімейний Лікар
        6 травня 2025 22:53
        74
        1. Karelia
          Місцевий авторитет🔥
          + +1 -
          Для мене це Скажений Макс -2 і Зловісні мерці - 2
          7 травня 2025 00:52
          101
  19. Гість Людмила
    + +6 -
    На жаль, весь час з'являються людці в золотих плащах і знищують мрію про справедливий мир.
    27 квітня 2025 18:19
    0
  20. Viktor Riabiy
    Оскароносний коментатор👑
    + +3 -
    цей фільм, як вагітність у 16 - нікому не потрібен
    Навіть сніг падаючи, продовжує йти ;)
    25 квітня 2025 13:38
    815
      Показати відповіді (4)
    1. Гість Марина
      Гість Марина
      Гості
      + +1 -
      це дуже сімшно) і влучно)
      15 травня 2025 00:19
      0
    2. Magic And Mayhem
      Місцевий авторитет🔥
      + +3 -
      В Україні на даний час демографічна криза, тому ваш недолугий коментар тільки підштовхує на думку, що з вас кіноексперт такий, як і "знавець", що, кому потрібно!
      2 травня 2025 23:10
      132
      1. InfamousA
        Кіномани
        + 0 -
        Твій коментар підштовхує до думки, що ти педофіл
        Срав пес, перділи гуси!
        30 травня 2025 00:32
        15
      2. Viktor Riabiy
        Оскароносний коментатор👑
        + +2 -
        Від того, що діти народжуватимуть дітей демографічна криза не зникне
        Навіть сніг падаючи, продовжує йти ;)
        3 травня 2025 07:45
        815
  21. Гість СВ
    Гість СВ
    Гості
    + +2 -
    На 40-й хвилині не витримала, вимкнула...
    22 квітня 2025 16:42
    0
  22. ZEUSPRIME
    Кіномани
    + 0 -
    Фільм другий так собі, Українська озвучка с помилками. Для прикладу в початку "Весла на воду" ну які ВЕСЛА ? Греблі-Греблі буде. А так за працю та старання Лайкос
    17 квітня 2025 15:42
    2
      Показати відповіді (3)
    1. Здюркограй
      Здюркограй
      Гості
      + 0 -
      Гребля - це гідротехнічна споруда.
      Весло - дерев'яна з лопаттю на кінці довга жердина, за допомогою якої переміщають човен, гребне судно.
      обидва слова праслов'янського походження й ніякого відношення до москолоти не мають.
      4 червня 2025 05:49
      0
    2. Dmytro BURAIEV
      Кіномани
      + 0 -
      Весляр веслує.Все гаразд😊.
      27 квітня 2025 14:46
      7
    3. Ryxer
      Ryxer
      Гості
      + +1 -
      Тлумачення із "Словника української мови"
      ВЕСЛО, а, с. Дерев'яна з лопаттю на кінці довга жердина, за допомогою якої переміщають човен, гребне судно. Троянці разом принялися І стали веслами гребти (Котл., І, 1952, 88); З моря наближалася шаланда, видко було.. вимахи весел (Ю. Янов., II, 1958, 173).
      21 квітня 2025 19:26
      0
  23. REDbka
    Кіномани
    + -1 -
    тільки дізнався що Дензел тут замарав свої руки.
    гівно таке наче маск ....
    17 квітня 2025 00:27
    98
      Показати відповіді (1)
    1. Karelia
      Місцевий авторитет🔥
      + 0 -
      А болотне гімно вже закінчилось, що ви переключились на американське?
      3 травня 2025 19:26
      101
  24. RostyslavWinner
    Кіномани
    + +10 -
    У порівнянні з головною історією 2000-го року, оригінальним кіно шедевром, то це — шлак!
    Гра акторів насправді непогана, навіть добра та переконлива, чудова операторська робота та декорації та костюми, але сценарій... ну це повне лайно!
    Перший буду передивлятися у майбутньому, цей же НІ!
    14 квітня 2025 04:19
    36
  25. Mukop2100
    Кіномани
    + +13 -
    Дуже хороший фільм, і гармонійно поєднується з першою частиною, сподобався, рекомендую до перегляду фільм легендарного рижисера
    В Анімешника немає цілі, є тільки шлях)
    12 квітня 2025 11:49
    3
  26. YARYKON
    🎉V.I.P.🎉
    + +27 -
    Один раз можна переглянути, посміятись, десь поплюватись, десь можливо, щось і сподобається. Десь так.
    москалі – не люди!!!
    12 квітня 2025 07:04
    8 058
      Показати відповіді (5)
    1. Magic And Mayhem
      Місцевий авторитет🔥
      + -2 -
      Я так розумію, Ви у свої закладки "Кіно 5+" усі "одноразові" фільми додали від яких хочеться "поплюватись"?
      2 травня 2025 23:57
      132
      1. YARYKON
        🎉V.I.P.🎉
        + +21 -
        Ні.
        москалі – не люди!!!
        3 травня 2025 07:05
        8 058
        1. InfamousA
          Кіномани
          + +1 -
          Просто поцікавлюсь, мені здається це через рейтинг імдб)? або ж оцінка по 10-12 бальній шкалі?
          Срав пес, перділи гуси!
          30 травня 2025 00:46
          15
          1. YARYKON
            🎉V.I.P.🎉
            + +21 -
            В принципі, я скидаю туди фільми вище середнього. Я не кінокритик, щоб наробити купу папок і розкидати їх по них. Вкидаю вище середнього (на мій суто суб’єктивний погляд). ТОП — це мій ТОП. Не потрібно сприймати це як справжній рейтинг.

            А людину навіщо замінусувала?
            москалі – не люди!!!
            30 травня 2025 01:39
            8 058
            1. Святий Петро
              Святий Петро
              Гості
              + -1 -
              Піздєц ти йобнуте) ахахаха напіздував сам собі плюсів, ще й цим двом накідав мінусів) убийся гомик
              30 травня 2025 02:32
              0
  27. BugattiGT26
    Кіномани
    + +2 -
    Подивившись фільм не поганий є плюси і мінуси.
    Плюси: -гарні костюми; -непоганий акторський склад; - гарні спецефекти.
    Мінуси: забагато екшина; -акторський склад не відповідає часам римської імперії; немає прив'язки до історичних подій; - головному герою не вистачає сюжету про походження, харизми, незрозуміло за що він бореться: - головне чого не вистачає, то це командної роботи; немає роз'яснення та пояснення прив'язки до історії; - ще головне у головного героя немає співчуття до його підлеглих.
    Для того щоб перевершити фільм "Гладіатор 2000" потрібно більше прикласти зусиль до сюжету краще продумати. Як на мене то не потрібно було перезнімати фільм "Гладіатор". Краще зняли фільм про іншу видатну особу, то було б краще і доцільніше. На мою думку "Гладіатор 2000" не можливо перевершити, щоб це зробити потрібно багато часу, коштів та нервів.
    7 квітня 2025 16:06
    2
  28. LaLalina
    репортер з Голлівуду⭐️
    + +6 -
    Я дивилась цей фільм через пару тижнів після першої частини - на фоні першого фільму-класики це попса. Взагалі не сподобалась ідея, що обіграли це як продовження, а не окремий фільм, стосунки мама-син туфта...кому прийшла в голову ідея зробити максимуса а-ля справжнім батьком луціуса? Жах.
    Перший фільм довершений від ідеї до музики. Другий фільм - без його існування кінематограф проживе ізі...аж не віриться, що це один і той же режисер, діалоги рівня ай донт ноууу...це джаст ПАТЕТІК.
    Немає сильного протагоніста і антагоніста, багато алогічних дій і вбивств, музика не запам'ятовується (в першому фільмі вона така культова, що її 25 років використовують скрізь).
    Луціллу як персонажку зіпсували.
    У Педро Паскаля і Пола Мескаля були набагато кращі роботи. Рассела Кроу вони не перебили і в дуеті, ну жали ту маскуліність, ну жали і недожали. Але в першу чергу вина сценарію - абсолютно наївні фрази, які не пасують ні генералу-завойовнику, ні воїну-рабу-нащадку-імператора...а ще тотальна вторинність сюжету. Після першого фільму виглядає як пародія, де в часовій петлі через одне покоління повторюються все той самий сюжет, тільки тупіший, і кого не добили в першому фільмі, того доб'ють у другому.
    Гладіатор-2
    3/10
    3 квітня 2025 13:49
    345
  29. IzotopUa
    Кіномани
    + +3 -
    Розчарований повністю... Навіть не бажаю тратити слів для опису... Не раджу до перегляду .
    2 квітня 2025 21:48
    41
  30. WrongX
    Кіномани
    + +5 -
    Я не знаю як у Рідлі Скота одночасно бувають шедеври і повне лайно? Неймовірний Гладіатор з Чужим, і таке пусте, дурне і провальне продовження? Я жалкую що глянув. Настільки дурних моментів в фільмі, на стільки непродуманих персонажів... Ідея гарна, але реалізація... Цікаво, на кого це розраховано?
    2 квітня 2025 13:50
    15