🍿
UAKino » Серіали » Локі


Локі 2 сезон

Loki 2 season
Підписатися на нові серії "Локі"
Уже підписались: 809 глядачів.
Підписатися на оновлення
Якість:
1080p
Рік виходу:
Країна:
Режисер:
Озвучення:
Цікава Ідея, Колодій
Локі imdb рейтинг
8.2/447000
Доступно на:

06.10.2023 - Додано 1 серію 2 сезону
13.10.2023 - Додано 2 серію 2 сезону
20.10.2023 - Додано 3 серію 2 сезону
27.10.2023 - Додано 4 серію 2 сезону
03.11.2023 - Додано 5 серію 2 сезону
10.11.2023 - Додано 6 серію 2 сезону

Про що серіал "Локі (2 сезон)":

Прихопивши із собою знаменитий Тессеракт, Локі вирушає у велику подорож вимірами та епохами. Він планує перекроїти кожну важливу історичну подію, щоб людська історія пішла абсолютно новим шляхом. Таким чином можна неабияк наламати дров, тому головний персонаж діє цілеспрямовано та з розумінням своїх дій. Щоправда, ці самовольства з маніпуляцією часом і простором не минають безслідно. Їх помічає особлива організація, яка стежить за тим, щоб ніхто не наважувався втручатися у звичний перебіг речей. Їм і протистоїть Локі, будучи наділеним майже безмежною владою над часом. А в другому сезоні йому доведеться розплутувати всі ті рішення і дії, які він скоїв у першому сезоні.
кадри з серіалу Локікадри з серіалу Локікадри з серіалу Локікадри з серіалу Локі


  • Дивитися онлайн
  • Трейлер
  • Скачати фільм торентом безкоштовно Саундтреки OST до фільму Локі

Дивитися серіал Локі 2 сезон / 1-6 серія

Коментарі 501
Airo Septym
Отже, якщо хтось ще думає чи дивитися цей серіал, то я постараюся донести вам свою думку. Цей серіал (особливо другой сезон) більше всього зосереджений на часі, його нелінійності та

Дивитися онлайн всі сезони серіалу "Локі":


Графік виходу всіх серій 2 сезону
2 сезон 6 серія Glorious Purpose 10 лис 2023, Пт
2 сезон 5 серія Science/Fiction 3 лис 2023, Пт
2 сезон 4 серія Heart of the TVA 27 жов 2023, Пт
2 сезон 3 серія 1893 20 жов 2023, Пт

Скачати серіал "Локі" через торент безкоштовно


Скачати торенти



Музика з фільму Локі


Слухати онлайн або скачати

Дивитися ще серіали і кінофільми українською
Поділіться враженнями від перегляду
{login}
  • Актуальні
  • Кращі
  • Нові
  • Старі
  • Гірші
  1. Гість Артем
    + 0 -
    Серіал так і не відповів на мої питання. Я багато думав і намагався зв'язати все до купи, і ось що вийшло.
    Якщо верстак був запобіжником, то це означає, що після перевантаження верстак знищує усі відгалуження, які загрожують священному часоряду, що нам і показали. Але тоді виникає питання, чому Мобіус перетворився на ниточки в останній серії в УЧЗ? УЧЗ одне і існує в рамках священного часоряду.
    Що робить Локі з тими гілками часу, додумайся сам.
    Якщо верстак був запобіжником навіщо існує УЧЗ? Всі гілки будуть так чи інакше знищенні.
    Той хто лишається народився в 31 столітті, до чого тоді була та історія з Віктором Таймлі, який народився за 300 років до 31 століття? Навіщо було йому підкидати посібник УЧЗ, якщо це ні нащо не вплине так чи інакше? Хто був засновником цього плану?
    Мотивація Локі зруйнувати верстак полягає тільки в тому, щоб відгалудження, де його друзі існують поза УЧЗ будуть жити, але це призведе то народження нових Кангів. Локі це не верстак, і його рішення залежать від емоційного стану, рано чи пізно він щось прогавить, хоча я так і не зрозумів чім він там планує займатись? Просто сидіти тримаючі цілу вічність руками нитки? Ну дуже весела перспектива.
    Головне питання, якого серіал взагалі не торкнувся, що за канг в квантовому вимірі, якого ми бачили в людина мураха і оса? Як він там опинився? В який момент часу? Якщо це майбутня версія того хто лишається, то він там був вже не момент існування УЧЗ і коли сам Канг вже існував наприкінці часів. Хоча ми знаємо, що той хто лишається робив усе для того, щоб інші варіанти його ніколи не з'явилися. Парадокс виходить, бо дженет ван дайн зустріла його ще у 80 роках у квантовому вимірі а на цей час УЧЗ нормально функціонувало. Яким чином він тоді народився? У фільми нам сказали, що він там опинився в результаті війни мультивсесвіту з його варіаціями? Якої війни? Вона вже давно завершена, а всі Канги знищені. Що нам показали в сцені після титірв квантоманії? Дуже багато Кангів на якомусь стадіоні, яким чином вони всі живі, якщо УЧЗ існує? Локі сидить усе контролює і Мобіус каже, що з варіаціями Віктора все ок?
    Відповідачі на всі ці питання, можу сказати що це люта дичина) Додумуйте самі, бо сценаристи ніфіга вам не пояснять.
    11 листопада 2023 14:57
    0
      Показати відповіді (43)
    1. imnolity
      Кіномани
      + 0 -
      Теж задалась оцим першим питанням й воно мені капець як не дає спокою.
      Там проблема в тому, що наскільки ми бачимо й можемо судити з останніх двох серій, то вибух станка провокує не просто знищення всіх відгалужень, але й знищення самого УЧЗ разом з самим священним часорядом. Тобто це знищення самого часу й простору. Що вже чуть нелогічно.
      А от логіка існування УЧЗ є. Бо я так розумію, той станок не надто просто створити. Для цього й існує УЧЗ - не дати йому перевантажитись. Хоча в мене ще одне питання виникає: а якого чорта саме вбивство Сильвією Віктора провокує настільки різкий ріст кількості відгалужень? Бо ми ж там прям бачимо як ота срібляста лінія яку ми спостерігаємо через вікно починає розгалужуватись з явно більшою швидкістю як ви бачили до того. Бо до того поява одної це "аяяй, аномалія!".
      Так, Локі пожертвував собою, його тут зробили солоденькою розкаяною няшечкою й в цьому вся суть. Й ні, його емоційний стан мало на що впливатиме, бо корекція відгалужень це все справа УЧЗ. Як і знищення Вікторів. По факту Локі - це джерело живлення цього всього деревця.
      30 листопада 2023 00:48
      5
    2. Експерт з питань
      Експерт з питань
      Гості
      + +2 -
      1) Мабуть одне питання нормальне, бо здається вони реально затупили або хотіли показати, що все що у Локі було стирається.
      2) Так те, що він їх оживляє не важко додуматися.
      3) Він не говорив, що народився, одна з його варіацій жила в 31 столітті, а Віктор Таймлі це просто його ще одна варіація в іншому розгалужені, він був звичайним злодюжкою, щоб зробити з нього нового Того хто залишається йому підкинули посібник УЧЗ Равона і Хвилинка, а те, що в підсумку це не впливає ні нащо, то навіть не питання до сюжету, а просто не прийняття його..
      4) Те саме про мотивацію Локі це не питання, а знову не прийняття сюжету, якщо хочете не прийняття вибору Локі, до чого ці питання він так вирішив це його рішення і все крапка.
      5) З якого дива серіал має відповісти вам на головне питання та й взагалі на всі ці питання стосовно Канга коли в сазі мультивсесвіту ще дуже багато фільмів і до речі якби ви були уважним, в останній серії Мобіус говорить саме про того Канга і що все добре з ним впоралися.
      УЧЗ працює поза часом до чого тут минуле, 80ті і так далі, Джанет сказала, що Канга в квантовий вимір закинули навмисно, от з тої війни і закинули звідки це як він народився. Так Сильвія вбила Придурка і все УЧЗ перестало все контролювати звідти і стільки Кангів, бо на моніторі в УЧЗ одна секунда, але в всесвітах мільярди років пройдених.

      Можу сказати, що це справді люта дичина, стільки питань і практично все в молоко, от коли сага мультивсесвіту закінчиться тоді можете ставити свої мільйон питань до мультивсесвіту їх може бути справді багато, бо зараз ніхто не знає чи взагалі Канга продовжать через актора, а це просто серіал про Локі і ставити мільйон питань до мультивсесвіту і Канга тупо.
      14 листопада 2023 16:02
      0
      1. Vxkdm2bsjskwj
        Оскароносний коментатор👑
        + 0 -
        "Але ви просто дебіл, ось і все" (не образа, це раніше автор цього шедевру писав)
        Всім фанатам кіно раджу підписатися на мої телеграм-канали:

        • Feel Movies - канал про кіно в цілому, де ви побачите новини про кіно, і рецензії особисто від мене (https://t.me/feelmovies2);
        • NedoGeek - канал про Marvel і DC, де ви побачите новини та чутки по проектам цих студій, біографії персонажів Marvel і DC, і також авторський контент (https://t.me/n3dogeek_ukr).

        Приєднуйтеся, там круто.
        14 листопада 2023 18:54
        2 273
    3. Inkvisio
      репортер з Голлівуду⭐️
      + 0 -
      Коментар фантастичний, читав його з великим задоволенням, оскільки в мене теж ціла купа запитань що і як відбувається. Дегенератів в коментах під цим не слухай, вони розумово обмежені оскільки аналітикою у відповіді он того набору букв взагалі і не пахне (ймовірно його нік відображає мислення і креативність). Чекаю більше твоїх коментів. Дякую за аналітичне мислення !!
      11 листопада 2023 22:31
      407
      1. Vxkdm2bsjskwj
        Оскароносний коментатор👑
        + +3 -
        Відсутність якогось унікального ніку - це відсутність фантазії? Погоджуюсь з вами, не знаю, що я тут забув з такою креативністю
        Всім фанатам кіно раджу підписатися на мої телеграм-канали:

        • Feel Movies - канал про кіно в цілому, де ви побачите новини про кіно, і рецензії особисто від мене (https://t.me/feelmovies2);
        • NedoGeek - канал про Marvel і DC, де ви побачите новини та чутки по проектам цих студій, біографії персонажів Marvel і DC, і також авторський контент (https://t.me/n3dogeek_ukr).

        Приєднуйтеся, там круто.
        11 листопада 2023 22:35
        2 273
    4. WenTiss
      Кіномани
      + 0 -
      прошу не пиши більше нічого похожого
      11 листопада 2023 20:28
      1
      1. Гість Артем
        Гість Артем
        Гості
        + -2 -
        Бачу, що в тебе 0 аргументів, тому просити не писати слід тебе. Хавай що дають, тобі не звикати.
        11 листопада 2023 20:35
        0
    5. Vxkdm2bsjskwj
      Оскароносний коментатор👑
      + +5 -
      1) Мобіус, який розчепився - то був Мобіус з минулого, з першого сезону, коли він тільки знайомився з Локі.
      2) Локі їх оживив, і став хранителем Мультивсесвіту, типу новим Тим, Хто Залишається.
      3) УЧЗ як мінімум існувало для захисту Мультивсесвіту. Не слід забувати, що події другого сезону відбуваються одразу після фіналу першого. Зараз УЧЗ надалі буде робити все, щоб надати захист Мультивсесвіту, тільки іншими способами.
      4) Віктор Таймлі - це інша версія Того, Хто Залишається. Він народився не за 300 років до 31 століття, а десь наприкінці 19 століття, якщо нічого не плутаю. Ви не уважно дивились серіал. Посібник йому підкинули Равонна і Міс Хвилинка вроді в 3-ій серії для своїх цілей, щоб відродити Того, Хто Залишається, як мінімум вони так думали.
      5) Локі не має іншого вибору. Він по факту пожертвував собою, щоб сидіти на тому кріслі, тримаючи всі тайм-лайни.
      6) Канг із "Квантоманії" - це взагалі не Той, Хто Залишається, а просто інша версія Канга, з іншого всесвіту.
      Всім фанатам кіно раджу підписатися на мої телеграм-канали:

      • Feel Movies - канал про кіно в цілому, де ви побачите новини про кіно, і рецензії особисто від мене (https://t.me/feelmovies2);
      • NedoGeek - канал про Marvel і DC, де ви побачите новини та чутки по проектам цих студій, біографії персонажів Marvel і DC, і також авторський контент (https://t.me/n3dogeek_ukr).

      Приєднуйтеся, там круто.
      11 листопада 2023 19:54
      2 273
      1. Володимир Курятов
        репортер з Голлівуду⭐️
        + -3 -
        Казав вам раніше що побачимо, ось під кінець сезону і побачили. Бо робити висновки щодо Локі який змінився раніше, було досьть тупо - бо ніколи не знаєш що може піти не так в останній момент.

        -Локі не мав іншого вибору? Мав і багатьсько, але врешті решт обрав ту де він рятуючи всіх кого любив - приносить себе в жертву. Це звісно і є та зміна про яку ми згадували раніше, як на мене не сама погана.
        Дай Боже вам мудрості і благодаті. Нехай Господь наш Ісус Христос дарує вам милість і розуміння.
        12 листопада 2023 12:02
        419
      2. Vxkdm2bsjskwj
        Оскароносний коментатор👑
        + 0 -
        Добре, напишу особисто для пари осіб, які не можуть побачити відповідей на питання.

        1) Згоден, не зовсім відповідь на поставлене питання.
        2) Коментатор поставив запитання: "Що робить Локі з тими гілками часу, додумайся сам". На це запитання я відповів: "Локі їх оживив, і став хранителем Мультивсесвіту, типу новим Тим, Хто Залишається", це не вважається відповіддю?
        3) До цього, і до другого пункту коментатор написав: "а я і не знав", тоді зустрічне запитання: "а навіщо тоді це потрібно було згадувати в своєму коментарі?"
        4) Тут коментатор визнав свою помилку, але чомусь не визнає того, що я відповів на його запитання.
        5) На цей пункт я вже відповідав
        6) Теж згоден, що це не тягне на відповідь.

        Підсумок:
        Я відповів на 3 запитання (2;4;5), не відповів на 2 (1;6), ну а на 3 коментатор просто не хоче визнавати, що я все ж дав відповідь на його питання, навіть незважаючи на те, що він визнав помилку.
        Всім фанатам кіно раджу підписатися на мої телеграм-канали:

        • Feel Movies - канал про кіно в цілому, де ви побачите новини про кіно, і рецензії особисто від мене (https://t.me/feelmovies2);
        • NedoGeek - канал про Marvel і DC, де ви побачите новини та чутки по проектам цих студій, біографії персонажів Marvel і DC, і також авторський контент (https://t.me/n3dogeek_ukr).

        Приєднуйтеся, там круто.
        11 листопада 2023 23:01
        2 273
      3. Гість Vitamina
        Гість Vitamina
        Гості
        + 0 -
        Ви дали відповідей приблизно на 0 питань, просто переповідаючи сюжет:) можливо це Ви не дуже уважно дивились серіал, бо запитань реально набагато більше ніж відповідей. З чого Ви наприклад взяли інфо, що канг з квантоманії це інший канг, а не цей?) або Мобіус який розчинився в минулому… так чому він розчинився, якщо в священному часоряді він був живий і надалі, що показують в серіалі?) для того щоб задавати питання як автор першого коментарю треба як мінімум логіка і критичне мислення, що є далеко не у всіх. У мене також багато питань до останніх серій 2го сезону. Не всі «хавають, що дають» не замислюючись і не аналізуючи

        1) Як ця інформація відповідає на питання чому він розчепився?
        2) а я і не знав...
        3) аналогічно пункту 2
        4) тут ок я помилився, і знав про це коли вже відправив комент, але нажаль відредагувати не можна. Неуважно читали ви, все що я писав. Бо поки що не дали жодної відповіді.
        5) Та невже? Схоже на те, що вибору не було у сценариста, а не в Локі. Показуєш сильвії все, що станеться якщо вбити Канга. Знайти спосіб вмовити її не вбивати можна, було б бажання у сценариста.
        6) дякую, КЕП. Як це відповідає на питання, чому він там знаходиться і існує, якщо в цей самий час існує УЧЗ. Ще раз повторю, єдина мета існування УЧЗ, це не захист всесвіту, а запобігання народженню нових варіацій Канга. Повторювати останні все те саме, що я вже описав у завершенні свого комента про Канга в квантовому вимірі не бачу сенса.
        11 листопада 2023 20:32
        0
        1. ostapyukd95
          Кіномани
          + 0 -
          Напевно точно Ви дивились не уважно серіал, тому що в останній серії Мобіусу кажуть, що версія Того хто залишився розбушувалась і люди з землі 616 все вирішили без допомоги, якщо мені не зраджує память то Людина мураха, як і всі месники саме з землі 616 ( це говорилось в багатьох фільмах кіновсесвіту, але прямо сказано в павучку та останньому Докторі Стренджі.
          11 листопада 2023 22:43
          89
          1. Арткм
            Арткм
            Гості
            + 0 -
            Дякую, це влучне зауваження. Але це все одно не дає відповідь на питання звідки там взявся Канг. Нагадаю ще раз, що його знайшла 30 років тому Дженет, а на той час УЧЗ і той хто лишається існує. Як той хто лишається міг допустити існування повноцінної версії себе?
            12 листопада 2023 02:17
            0
            1. ostapyukd95
              Кіномани
              + 0 -
              де взялись всі інші канги і хто вони? відповідь на це питання дає сам Той хто залишився ще в першому сезоні...сорян, передивлятись, щоб дослівно все вам розкласти по поличкам я не буду, ви можете зробити це самі.
              це те саме, що спитати, де взялись всі ці альтернативні Локі, яких ми бачили ще у першому сезоні. Нагадую, що Сильвія, це також альтернативна версія Локі. Чому ви не задаєтесь питанням, де взялись всі вони, але вас цікавить тільки де взялись всі Канги?
              12 листопада 2023 18:20
              89
              1. Гість Артем
                Гість Артем
                Гості
                + -1 -
                Ти читати не вмієш? Якщо існує УЧЗ то існує тільки 1 Канг. Все ясно, можеш не відповідати.
                12 листопада 2023 19:18
                0
                1. ostapyukd95
                  Кіномани
                  + 0 -
                  я прекрасно вмію читати, але я не розумію, як відповідати на питання, які не мають ніякої логіки, в останній серії першого сезону Той хто залишається - все доступно росказав: "Мені давали безліч імен...різні люди: правитель, завойовник, той хто залишиться, придурок...але все, все трішечки складніше імені. Однак не всі версії мене були чисті на руку. Для деяких з нас, новий світ означав тільки одне - нові землі для завоювання. Мир між вимірами - "ппуууф". На що Сильвія саркастично відповіла - "а згодом прийшли хранителі часу і врятували нас"
                  Канг: "Амінь! Так, так, що може поганого статись? Ви або приймете владу і праця всього мого життя продовжиться, або проткнете мене мечем і безкінечна кількість мене, розпочне війну в мультивсесвіті, а я просто реєнкарнуюсь"
                  Саме після цього Сильвія вбиває Того хто залишився, і після фіналу першого сезону, нам показують як розвалюється часоряд та Квантоманію. УЧЗ - це не аксіома при існуванні якого, не може існувати інших версій Кангів, УЧЗ - це тільки один із важелів, які не дають іншим Кангам знищувати світи. Я вмію читати. А ТИ вмієш уважно слухати і вникати в суть серіалів?
                  12 листопада 2023 19:48
                  89
                2. Vxkdm2bsjskwj
                  Оскароносний коментатор👑
                  + 0 -
                  Та який один Канг? В тій же ж "Квантоманії" показали величезну кількість Кангів, тому він вже не може бути одним
                  Всім фанатам кіно раджу підписатися на мої телеграм-канали:

                  • Feel Movies - канал про кіно в цілому, де ви побачите новини про кіно, і рецензії особисто від мене (https://t.me/feelmovies2);
                  • NedoGeek - канал про Marvel і DC, де ви побачите новини та чутки по проектам цих студій, біографії персонажів Marvel і DC, і також авторський контент (https://t.me/n3dogeek_ukr).

                  Приєднуйтеся, там круто.
                  12 листопада 2023 19:26
                  2 273
                  1. Гість Артем
                    Гість Артем
                    Гості
                    + -1 -
                    Ви тут всі дебіли) для дебілів ще раз пояснюю, що УЧЗ існує, щоб Канги не народжувались
                    12 листопада 2023 20:15
                    0
                  2. ostapyukd95
                    Кіномани
                    + +2 -
                    дуже часто дебіл - вважає всіх інших дебілами, і не здогадується, що дебіл саме він
                    По перше: де взялась ця нав'язлива думка про УЧЗ і для чого воно створене?
                    По друге: я процитував те, що казав Той хто залишається про решту його версій, і там не було ні слова, про те що УЧЗ створене для того, щоб не існувало інших Кангів
                    Артем, мені здається, що дебіл тут тільки один)
                    12 листопада 2023 20:21
                    89
                  3. Vxkdm2bsjskwj
                    Оскароносний коментатор👑
                    + +1 -
                    Я теж не зрозумів, звідки взялося: "УЧЗ існує, щоб Канги не народжувались"
                    Всім фанатам кіно раджу підписатися на мої телеграм-канали:

                    • Feel Movies - канал про кіно в цілому, де ви побачите новини про кіно, і рецензії особисто від мене (https://t.me/feelmovies2);
                    • NedoGeek - канал про Marvel і DC, де ви побачите новини та чутки по проектам цих студій, біографії персонажів Marvel і DC, і також авторський контент (https://t.me/n3dogeek_ukr).

                    Приєднуйтеся, там круто.
                    12 листопада 2023 20:23
                    2 273
                  4. Гіку коміксів
                    Гіку коміксів
                    Гості
                    + 0 -
                    Гіку який так любить всім писати що так, а що не так мало б бути соромно не знати звідки це взялося, там може не кажуть прямо, "І настав час коли Канги перестали народжуватися"😂 але те що УЧЗ створене було для того, щоб був тільки один Той що залишається догадатися не важко, якщо уважно слухати, що він говорить
                    13 листопада 2023 01:30
                    0
                  5. ostapyukd95
                    Кіномани
                    + 0 -
                    Ваші здогадки - це тільки ваші здогадки, це не робить сюжет таким, яким ви собі уявили. Той хто залишається, буквально і прямо говорить, що існують інші варіанти його, і для чого створено УЧЗ.
                    13 листопада 2023 02:50
                    89
                  6. Остапу95
                    Остапу95
                    Гості
                    + 0 -
                    Краще перечитайте те, що ви написали мені оте величезне повідомлення, яке типу Артему і там побачите, що таке "Ваші здогадки - це тільки ваші здогадки" там де "уявіть, що існує", "уявляємо далі", "візьмемо наприклад", "скоріше за все знищує..." це і є здогадки, я скажу чесно вашу переписку з Артемом і іншими не читав, тільки оком кинув.

                    А те, що УЧЗ створене щоб не було інших варіацій не здогадки це виходить з слів ТХЗ, а от чи Канги навіть не народжуються, як казав Артем я без поняття.
                    14 листопада 2023 15:19
                    0
                  7. ostapyukd95
                    Кіномани
                    + 0 -
                    Інших варіацій....чи щоб не було інших варіацій, які хочуть стати завойовниками?
                    14 листопада 2023 23:35
                    89
                  8. Остапу95
                    Остапу95
                    Гості
                    + -1 -
                    УЧЗ створене щоб не було інших варіацій, або наш переклад неправильний і я просто заручник перекладчів, які не правильно переклали текст з якого випливає такий висновок і це було б єдине розумне пояснення, чому у вас інша думка, якби ви дивилися в оригіналі і знали істину))
                    15 листопада 2023 01:48
                    0
                  9. Vxkdm2bsjskwj
                    Оскароносний коментатор👑
                    + 0 -
                    Хто сказав, що я гік? Я просто цікавлюсь проектами Марвел, не більше. Ще й сюди комікси приплели для чогось.
                    Всім фанатам кіно раджу підписатися на мої телеграм-канали:

                    • Feel Movies - канал про кіно в цілому, де ви побачите новини про кіно, і рецензії особисто від мене (https://t.me/feelmovies2);
                    • NedoGeek - канал про Marvel і DC, де ви побачите новини та чутки по проектам цих студій, біографії персонажів Marvel і DC, і також авторський контент (https://t.me/n3dogeek_ukr).

                    Приєднуйтеся, там круто.
                    13 листопада 2023 01:41
                    2 273
                  10. Не гіку не коміксів
                    Не гіку не коміксів
                    Гості
                    + 0 -
                    Вибачте не хотів образити, чому ж я так написав? це загадка століття.
                    Гік – це людина, яка дуже чимось захоплена.
                    Зазвичай по простому застосовують до знавців чогось в нашому випадку коміксів, ну воно насправді найчастіше так і застосовується до коміксознавців, але ви напевно не такий, якби були таким мабуть писали б майже на кожен відгук під фільмами і серіалами по коміксах, що вони так чи не так написали.

                    А напис "для фанатів Марвел і ДС" напевно зовсім не приплітає комікси ну ні разу, ні точно ні, так я починаю забувати про що це я, а про назва телеграма n3doГІК яка також зовсім не натякає на ГІК.
                    Взагалі не розумію чому я так написав, затупив вибачайте.
                    13 листопада 2023 02:06
                    0
                  11. Vxkdm2bsjskwj
                    Оскароносний коментатор👑
                    + 0 -
                    NedoGeek - це не більше за просту назву ТГ каналу. І сам ТГ канал не побудований навколо тематики коміксів. Приємно звісно, що Ви мене таким вважали, але ні. Гік - це людина, яка не тільки чимось дуже цікавиться, але й ще шарить в цьому. Я й виправдовуватися не буду, що знаю всесвіт Марвел чи ДС дуже добре, і можу відповісти на будь-яке запитання стосовно будь-якого фільму чи серіалу. Те, що Ви побудували собі такий образ в голові - це вже Ваші проблеми.

                    Був великий коментар з питаннями, я відповів на деякі, але ж так, по вашому я взагалі на жодне питання відповіді не дав, тому як у Вас взагалі склалась думка, що я Гік, якщо Ви не знайшли для себе жодної відповіді?
                    Всім фанатам кіно раджу підписатися на мої телеграм-канали:

                    • Feel Movies - канал про кіно в цілому, де ви побачите новини про кіно, і рецензії особисто від мене (https://t.me/feelmovies2);
                    • NedoGeek - канал про Marvel і DC, де ви побачите новини та чутки по проектам цих студій, біографії персонажів Marvel і DC, і також авторський контент (https://t.me/n3dogeek_ukr).

                    Приєднуйтеся, там круто.
                    13 листопада 2023 07:00
                    2 273
                  12. Точно не гіку
                    Точно не гіку
                    Гості
                    + 0 -
                    Гік не гік, окей, якщо ви думаєте, що я все з неба взяв і сам собі все вигадав то для чого мені продовжувати аргументувати.

                    Але то не по моєму ви не відповіли на жодне питання, я вперше написав саме з ім'ям Гіку коміксів, а чому думка в мене склалася така я написав вище Не гіку не коміксів, але все ми розібралися ви не гік, вибачайте щось сам собі надумав все звісно з неба взяв))
                    13 листопада 2023 15:58
                    0
                  13. ostapyukd95
                    Кіномани
                    + +2 -
                    я так розумію гість Артем підписався іншим іменем, хоч ви і продовжуєте ігнорувати мої відповіді і зустрічні питання, а просто продовжуєте гнути свою лінію, я наведу вам навіть не аргумент а просто пропоную дещо уявити, можливо тоді ви зрозумієте суть УЧЗ. Шановний Артем, уявіть, що існує (візьмемо) 100 мультивсесвітів, тобто 100 різних реальностей, і в кожній з них проживає свій Канг. Головне завдання УЧЗ це не допустити війни мультивсесвітів у майбутньому. Що ж, уявляємо далі: не всі Канги з цих 100 реальностей завойовники і повні неадеквати, більшість з них, це корисні хлопці, які роблять корисні речі...а ось (візьмемо наприклад) 12 Кангів, які проживають в той чи інший час у своїх всесвітах - вони вирішили стати мудаками, та стати на шлях війни, та захотіли знищити інший світ, або завоювати його, або просто влаштувати геноцид..розумієте Артем? І що ж робить УЧЗ, так УЧЗ робить все, щоб цього не сталося, скоріше за все знищує, стирає або катує і потім знищує цих 12 Кангів. З цим питанням ми розібрались Артем? АЛЕЕЕЕЕ, існує ще 88 нормальних і адекватних Кангів, які живуть в своїх реальностях, і якщо УЧЗ почне знищувати і їх, є можливість і вірогідність того, що ця реальність також знищиться, тобто ТХЗ стане сам тим, проти кого він хоче захистити мультивсесвіт. ЦЕ теж зрозуміло Артем? Тому наявність існування УЧЗ - не доводить те, (на вашу думку) що Кангів ніде не може існувати, і має існувати тільки один Той хто залишився. Чому ми бачили Канга в Квантоманії? Є дві відповіді на це питання. Час у квантовому вимірі плине зовсім по іншому, і тому після того як Сильвія вбила ТХЗ, Канг якого ми бачили у Квантоманії вирішив скористатись моментом, або УЧЗ не може вирішувати питання у квантовому вимірі (що абсолютно неможливо, тому що УЧЗ існує не в часі і не в просторі, і тим паче, Х-15 говорила з Мобіусом про цього Канга), тому перший варінт більше реальний. ВЕРСІЇ КАНГІВ ІСНУЮТЬ В ЧАСІ І ПРОСТОРІ, І ГОЛОВНА МЕТА УЧЗ - ЦЕ НЕ ЗНИЩЕННЯ УСІХ КАНГІВ ДЛЯ ТОГО, ЩОБ ЗАЛИШИВСЯ ТІЛЬКИ ТХЗ, А ДЛЯ ТОГО, ЩОБ ЗАПОБІГТИ ВІЙНИ У МУЛЬТИВСЕСВІТІ У МАЙБУТНЬОМУ. Артеме, будь ласка, не ігноруйте мої відповіді, бо ви продовжуєте говорити всім, що на ваші питання ніхто не відповідає, і ви самі додумали цей сценарій, не потрібно так Артем, добре?
                    А для більшого ефекту, (ви ж називали нас дебілами), прочитайте ще раз мій коментар, і замініть імя Артем - на дебіл. Думаю, так ви будете краще сприймати інформацію. Дякую Артем
                    13 листопада 2023 16:59
                    89
                  14. Остапу95
                    Остапу95
                    Гості
                    + 0 -
                    Ви собі навіть не можете уявити наскільки смішно читати, як ви з впевненістю в 100% звертаєтеся до мене, як до Артема хоча я реально вперше написав з ім'ям Гіку коміксів😂 доводити, що я не Артема немає сенсу бо щоб я не написав вам буде байдуже бо ви собі так придумали, тож і відповідати на питання до Артема я теж не бачу сенсу.
                    14 листопада 2023 14:52
                    0
                  15. ostapyukd95
                    Кіномани
                    + +2 -
                    походу людина тупо придумала чи додумала свій сценарій, і коли те що він придумав в голові не в*яжеться з самим сюжетом серіалу, то краще що можна придумати, це називати решту людей дебілами! Геніально, аплодую стоячи
                    12 листопада 2023 20:30
                    89
                  16. Гість Артем
                    Гість Артем
                    Гості
                    + 0 -
                    Ти просто дебіл ось і все.
                    12 листопада 2023 22:15
                    0
                  17. ostapyukd95
                    Кіномани
                    + +2 -
                    Шановний НЕ дебіл Артем)
                    зверху, ти пишеш, що тобі не дають відповіді на твої питання...я дав тобі відповіть на твоє ГОЛОВНЕ питання, і закинув зустрічні питання. Я спеціально в Ютубчику знайшов розмову Того хто залишився з Локі та Сильвією, та дослівно написав тобі в чому суть УЧЗ і те, що існує багато версій Канга. На моє зустрічне запитання, чому ти вважаєш, що УЧЗ створене для того, щоб знищити усіх кангів, ти просто називаєш мене дебілом. Я все правильно розумію?
                    так, напевно з нас двох - дебіл точно очевидний
                    12 листопада 2023 22:41
                    89
                  18. Vxkdm2bsjskwj
                    Оскароносний коментатор👑
                    + 0 -
                    "Та ти просто дебіл, ось і все"
                    Всім фанатам кіно раджу підписатися на мої телеграм-канали:

                    • Feel Movies - канал про кіно в цілому, де ви побачите новини про кіно, і рецензії особисто від мене (https://t.me/feelmovies2);
                    • NedoGeek - канал про Marvel і DC, де ви побачите новини та чутки по проектам цих студій, біографії персонажів Marvel і DC, і також авторський контент (https://t.me/n3dogeek_ukr).

                    Приєднуйтеся, там круто.
                    12 листопада 2023 22:44
                    2 273
                  19. Vxkdm2bsjskwj
                    Оскароносний коментатор👑
                    + 0 -
                    Ну давайте зараз один одного дебілами називати, бо хтось, на чиюсь думку, не правий
                    Всім фанатам кіно раджу підписатися на мої телеграм-канали:

                    • Feel Movies - канал про кіно в цілому, де ви побачите новини про кіно, і рецензії особисто від мене (https://t.me/feelmovies2);
                    • NedoGeek - канал про Marvel і DC, де ви побачите новини та чутки по проектам цих студій, біографії персонажів Marvel і DC, і також авторський контент (https://t.me/n3dogeek_ukr).

                    Приєднуйтеся, там круто.
                    12 листопада 2023 22:26
                    2 273
        2. Vxkdm2bsjskwj
          Оскароносний коментатор👑
          + 0 -
          Ну то як дав відповідь на 0 питань, якщо Ви питаєте: "Що робить Локі з тими гілками часу, додумайся сам", чи "Той хто лишається народився в 31 столітті, до чого тоді була та історія...", і я Вам на це відповідаю.
          5) Локі вмовляв Сильвію весь другий сезон, але та чомусь взагалі не слухала його.
          Всім фанатам кіно раджу підписатися на мої телеграм-канали:

          • Feel Movies - канал про кіно в цілому, де ви побачите новини про кіно, і рецензії особисто від мене (https://t.me/feelmovies2);
          • NedoGeek - канал про Marvel і DC, де ви побачите новини та чутки по проектам цих студій, біографії персонажів Marvel і DC, і також авторський контент (https://t.me/n3dogeek_ukr).

          Приєднуйтеся, там круто.
          11 листопада 2023 20:42
          2 273
          1. Inkvisio
            репортер з Голлівуду⭐️
            + 0 -
            ти ні на що не відповів, твою відповідь можна порівняти з тим, хто на запитання:" Скільки тобі років", відповідає - РОЖЕВИЙ !!!
            мозок висмаркав в хустинку ?
            11 листопада 2023 22:28
            407
            1. Vxkdm2bsjskwj
              Оскароносний коментатор👑
              + 0 -
              Та ні, вроді взагалі хустинку в руки не брав. Може навчите, як правильно відповідати, а то щось 2-ій чи 3-ій людині вже догодити не можу
              Всім фанатам кіно раджу підписатися на мої телеграм-канали:

              • Feel Movies - канал про кіно в цілому, де ви побачите новини про кіно, і рецензії особисто від мене (https://t.me/feelmovies2);
              • NedoGeek - канал про Marvel і DC, де ви побачите новини та чутки по проектам цих студій, біографії персонажів Marvel і DC, і також авторський контент (https://t.me/n3dogeek_ukr).

              Приєднуйтеся, там круто.
              11 листопада 2023 22:32
              2 273
              1. Гість Vitamina
                Гість Vitamina
                Гості
                + 0 -
                Ну так можливо це просто не Ваше відповідати на питання подібного роду?:) тут обговорюються банально проколи сценаристів і нестиковки в сюжеті. Серіал від цього не став ні краще, ні гірше, але купа питань лишились відкритими
                12 листопада 2023 02:22
                0
                1. Vxkdm2bsjskwj
                  Оскароносний коментатор👑
                  + 0 -
                  Добре, згоден. Але в мене претензії до вашого коментарю, де Ви настоювали на тому, що я не відповів ні на одне запитання. Так-то так, запитань лишилось купа, але на деякі з вами поставлених я відповів
                  Всім фанатам кіно раджу підписатися на мої телеграм-канали:

                  • Feel Movies - канал про кіно в цілому, де ви побачите новини про кіно, і рецензії особисто від мене (https://t.me/feelmovies2);
                  • NedoGeek - канал про Marvel і DC, де ви побачите новини та чутки по проектам цих студій, біографії персонажів Marvel і DC, і також авторський контент (https://t.me/n3dogeek_ukr).

                  Приєднуйтеся, там круто.
                  12 листопада 2023 10:17
                  2 273
    6. Katashi
      Кіномани
      + -1 -
      Ніколи більше не пиши коментарі. Не питай чому. Просто не пиши.
      11 листопада 2023 17:58
      73
      1. Гість Артем
        Гість Артем
        Гості
        + 0 -
        Я буду писати все, що вважаю за потрібне. Всі хто мінусують мають 0 аргументів.
        11 листопада 2023 19:19
        0
  2. Бо Так і Є
    Оскароносний коментатор👑
    + +6 -
    Бачу купу схвальних відгуків тож в мене певно буде купа мінусів, бо як на мене в цілому другий сезон вийшов слабенький і я б навіть сказав нудний, але з хорошим фіналом, десь так можу описати цей сезон.

    Після фіналу є хороший після смак і можна щось собі роздумувати про те, що нам показали і вийшло добре не спорю остання серія топчик, але вона не рятує цілий нудний сезон.

    Дивлячись на фінал думаю було краще зробити фільм на дві години і це був би топчик, що зараз рідкість в марвел, але вирішили знімати цілих 5 серій аби зняти підводку до шостої, але умудрилися при цьому сотні років, які Локі пройшов, показати секундною монтажною склейкою.

    Якщо задуматися над тим, що показали в фіналі другого сезону і тим, що показали в фіналі першого сезону то це все стає якось дуже тупо з тим Кангом, для чого йому був весь той цирк, щоб здивувати Локі, серйозно🤦‍♂️
    Це просто мої думки і враження.
    11 листопада 2023 12:41
    2 008
      Показати відповіді (4)
    1. Володимир Курятов
      репортер з Голлівуду⭐️
      + -5 -
      Та ну, це перебір 2-і години фінал. Як на мене все було доволі файно, коротко і не змушує нудьгувати. Навпаки приковує увагу та зацікавлює, настільки що умикається політ фантазії про одні речі - як бац а тут вже інший кльовий момент для роздумів підїхав. Напевно це дарує шарм цьому витвору мистетства, і не дає змогу занудьгувати.

      Якщо ж зробити так як ви кажите, було б нудно і нецікаво як у минулих серіях. Але це такі серіали у тому то і їх суть, накормити лайном - аби остання серія була на їх фоні шедевром.

      Щодо сезону взагалі, то згоден з тим що були жахливі моменти. Але якщо брати у підсумку, то були і настільки шедевральні у останній серії - що це просто мастхев до перегляду. Бо побачити, почути та пережити цю фразу "Втратив загальну картину, загальну картину - тра тримати в голові". Це просто входить в топ серед топів усього що знімалося до цього моменту серед усього кінематографу, а повірте мені я бачив багатьсько - а по міркам більшості навіть дуже багатьсько аби мати можливість порівнювати.😁
      Дай Боже вам мудрості і благодаті. Нехай Господь наш Ісус Христос дарує вам милість і розуміння.
      12 листопада 2023 12:18
      419
      1. Бо Так і Є
        Оскароносний коментатор👑
        + 0 -
        Я не казав фінал на дві години розтягувати, мав на увазі, що краще було б зробити фільм на дві години, замість другого сезону дивлячись на фінал і тоді фільм був би топ, але вирішили знімати цілих 5 серій аби зняти підводку до шостої
        Це просто мої думки і враження.
        16 листопада 2023 01:36
        2 008
      2. Vxkdm2bsjskwj
        Оскароносний коментатор👑
        + 0 -
        Ви хвалите серіал? Щось нове
        Всім фанатам кіно раджу підписатися на мої телеграм-канали:

        • Feel Movies - канал про кіно в цілому, де ви побачите новини про кіно, і рецензії особисто від мене (https://t.me/feelmovies2);
        • NedoGeek - канал про Marvel і DC, де ви побачите новини та чутки по проектам цих студій, біографії персонажів Marvel і DC, і також авторський контент (https://t.me/n3dogeek_ukr).

        Приєднуйтеся, там круто.
        12 листопада 2023 12:50
        2 273
    2. Vxkdm2bsjskwj
      Оскароносний коментатор👑
      + 0 -
      В цілому згоден
      Всім фанатам кіно раджу підписатися на мої телеграм-канали:

      • Feel Movies - канал про кіно в цілому, де ви побачите новини про кіно, і рецензії особисто від мене (https://t.me/feelmovies2);
      • NedoGeek - канал про Marvel і DC, де ви побачите новини та чутки по проектам цих студій, біографії персонажів Marvel і DC, і також авторський контент (https://t.me/n3dogeek_ukr).

      Приєднуйтеся, там круто.
      11 листопада 2023 13:25
      2 273
  3. Валентин Хорт
    Кіномани
    + +1 -
    Тепер зрозуміло, чому в Людина-павук.Крізь всесвіт не відбулось стирання всесвіту індійського павука – TVA змінилося
    11 листопада 2023 12:22
    3
  4. Кліпитула
    репортер з Голлівуду⭐️
    + +3 -
    Гідний фінал вийшов хоч й залишилось багато відкритих питань. Тому очікувати на продовження в принципі є сенс.
    (=_)
    11 листопада 2023 05:42
    487
  5. Nodoby
    Гості
    + +6 -
    Яка бомбічна серіяю. Мервел перевершили самі себе, пишаюся.
    11 листопада 2023 04:55
    0
  6. ostapyukd95
    Кіномани
    + +7 -
    Хочеться сказати багато і так, щоб люди зрозуміли що я відчуваю, але мій маленький словарний запас навряд з цим справиться, хоча я спробую. Перший фільм, який я подивився в кінотеатрі - це Залізна людина 2008 року, і з тих пір я закохався у все, що було зв*язано з Марвел, це було зрозуміло - я був дитиною. Я ріс, разом зі мною і ріс кіновсесвіт, який став таким рідним, чимось особливим. З тих пір я не пропускав ні одного фільму від марвел, та ходив в кінотеатр на прем*єри, звичайно були посередні фільми, але я бачив як утворювалось щось велике, грандіозне, епохальне. Я пам*ятаю, як я плакав, коли Тоні клацнув пальцями...і після того, як він це зробив, все стало на стільки сірим - на скільки це можливо (окрім павучка 2021 року). Та любов, яку відчував і досі відчуваю до старих фільмів, вона не передалась і не відчувалась до нових проектів марвел. Але сьогодні я побачив останню серію, і я дуже сподіваюсь, що сценаристи нарешті подарували дійсно чудовий фінал для персонажа, якому вдалось закохати в себе багатьох людей. Локі опинився там, де він хотів бути з самого початку, і я за нього неймовірно щасливий. Так, моє серце розбите, але я дійсно радиий, що він отримав такий фінал. Хай живе король Локі!!!
    11 листопада 2023 04:41
    89
      Показати відповіді (3)
    1. Володимир Курятов
      репортер з Голлівуду⭐️
      + -5 -
      Згоден, фільми марвел інколи вражали. Але звісно були і такі, як купа лайна яка жижею розтіклась по чистій підлозі.
      Щодо місця яке посів Локі, то це пекло на яке він обрік себе - за для тих кого встиг полюбити раніше.
      Остання серія була шедевральна, інші були прохідними - за виключення другою (після якої у мене чималенько так підірвалася срака😆).
      Дай Боже вам мудрості і благодаті. Нехай Господь наш Ісус Христос дарує вам милість і розуміння.
      12 листопада 2023 12:24
      419
      1. ostapyukd95
        Кіномани
        + 0 -
        цікавинка: тільки що прочитав ваш розгорнутий коментар, та також прокоментував його, і тут побачив, що ви відповіли і на мій "розгорнутий" коментар. Дуже радий, що є люди, які зрозуміли, що я хотів цим сказати та наші думки схожі
        12 листопада 2023 18:46
        89
    2. Кліпитула
      репортер з Голлівуду⭐️
      + +1 -
      Ой, ну от тільки не потрібно прибіднятись про словниковий запас. Бо 1 217 символів — це вже вам не хухри-мухри якісь там! Упевнений на 164%, що ви змогли б легко написати відгук чи огляд й на 10 000 символів та ще більше, якби не полінились, тому що ви дійсно справжній фанат, судячи з того що ви написали! 😎
      (=_)
      11 листопада 2023 05:56
      487
  7. Світло
    Кіномани
    + +3 -
    Поки що, найкращий серіал від Марвел🔥
    11 листопада 2023 03:09
    1
  8. Eva Flor
    Кіномани
    + +8 -
    Є СПОЙЛЕРИ!

    доречі, в міфології його мати звали Лаувейя, що значить "Листяний острів", що є кеннінгом для "Дерево" 😳
    А зелений - колір серця та гармонії у езотериці, і подивіться як Локі врешті решт навчився любити! Взагалі мені здається, він завжди був таким, типу чутливим до всього, лише мусив приховувати це, бо не всі розуміли, і потім образи пішли, жага помсти, Танос... Та гадаю ця його інтенсивність почуттів не змінилася, як він раніше ненавидів і бився до кінця, щоб вижити, щоб довести усім, що він вартий чогось, так само і зараз відчайдушно захищав те, що йому стало дорогим!
    І ще, колись Одін йому казав, що його правом від народження було загинути, покинутим серед замерзлих скель... це в якійсь мірі справдилось - він дійсно тепер лишився на самоті серед космічних уламків 😱 😭
    Взагалі дуже крута історія персонажа, є про що замислитися! Будьте дуже обережні зі своїми бажаннями - всесвіт все бачить і чує. Локі, мріючи про правління, навіть уявити собі не міг, яка буде цьому ціна ((
    Ще дуже сподобалося багато рефренсів до скандинавських міфів 😍: змій уроборос, дерево ігдрасиль, те що Локі насправді бог вогню та хаосу (через нього стається рагнарьок) - i типу це не добре і не погано, лише те, що має статися рано чи пізно з усім - поновлення.
    Як пощастило в Україні мені народитись. ©
    10 листопада 2023 23:51
    45
      Показати відповіді (3)
    1. Володимир Курятов
      репортер з Голлівуду⭐️
      + -5 -
      Це клята російська риторика, не добре і не погано. Усі речі мають свої забарвлення, і відносно чогось вони однозначно або такі чи взагалі інші. А те що має статися, те всеодно станеться - не зважаючи на ваші побажання. Далі ваш вибір впливатиме лише на те, що ви відчуватимете коли те саме станеться. Оберете зло, і коли воно запанує - вам буле добре. Коли ж ні, то самі розумієте що тоді вас чекає.

      Деякі речі неодмінно залишаються чорнобілими. А деякі мають усе ж таки кольори. Коли ви кажите про речі які робив Локі, були тими що породжували і несли добро - бо в кінцевому результаті так сталося (то це величезна помилка).

      Чому все стається саме так як воно стається? - Ось що тут найважливіше, так само як був найважливіший момент цієї історії на 30 хвилині 6-ої серії "Втратив загальну картину - загальну картину треба тримати". Це як би основа ті фундація, база для тих хто намагається усвідомити як все працює навколу і чому - та де тут серед усього твоє місце.

      Поміркуйте над цим більш уважно, якщо вам цікаво розвиватися та нарешті відшукати себе!😊
      Дай Боже вам мудрості і благодаті. Нехай Господь наш Ісус Христос дарує вам милість і розуміння.
      12 листопада 2023 12:38
      419
      1. Eva Flor
        Кіномани
        + 0 -
        і от нащо сюди приплітати політику та росіян? мене вже верне від цього!

        тим більше Локі сам казав: не все погане - погане насправді, не все хороше - є дійсно хорошим. загальну картину можна зберегти лише якщо намагатися дивитися на події не з їх епіцентру, а виходячи за межі.
        і якщо вже казати про наслідки його вчинків, то і у кіно, і у міфології Локі той хто ходить по краю, той хто спричиняє глобальні зміни. це його сутність - провокувати, вносити сумніви, перероджувати.
        а добре це чи погано кожен вирішує собі сам.
        Як пощастило в Україні мені народитись. ©
        12 листопада 2023 22:26
        45
    2. Vxkdm2bsjskwj
      Оскароносний коментатор👑
      + +4 -
      По факту, Локі є одним із найкраще прописаних персонажів у КВМ
      Всім фанатам кіно раджу підписатися на мої телеграм-канали:

      • Feel Movies - канал про кіно в цілому, де ви побачите новини про кіно, і рецензії особисто від мене (https://t.me/feelmovies2);
      • NedoGeek - канал про Marvel і DC, де ви побачите новини та чутки по проектам цих студій, біографії персонажів Marvel і DC, і також авторський контент (https://t.me/n3dogeek_ukr).

      Приєднуйтеся, там круто.
      10 листопада 2023 23:53
      2 273
  9. art.zrv
    Кіномани
    + +1 -
    Трохи не зрозуміло як існував мультивсесвіт до того хто лишається,чи це не є знову петля,незрозуміло чому він знає про провали в часі у Локкі,кінцівка була відносно прогнозованою,чи не знищив він варіанта Локі з такими ж можливостями за допомогою Аліота з яким експерементував , в першому сезоні 6 серії він розповідає що народився в 31 першому столітті,загалом є про що поміркувати.
    10 листопада 2023 23:39
    12
  10. Vxkdm2bsjskwj
    Оскароносний коментатор👑
    + +1 -
    Якщо коротко про нього висловлюватись, то другий сезон витримав планку, і затвердив цей серіал, як найкращий серіал Марвел. Так, були філлерні епізоди, але тут вже серіал став заручником формату в 6 серій, де потрібна саме така кількість серій. Досі вважаю, що Марвел ніколи не зроблять настільки масштабного серіалу, як цей. Рекомендую як перший, так і другий сезон до перегляду
    Всім фанатам кіно раджу підписатися на мої телеграм-канали:

    • Feel Movies - канал про кіно в цілому, де ви побачите новини про кіно, і рецензії особисто від мене (https://t.me/feelmovies2);
    • NedoGeek - канал про Marvel і DC, де ви побачите новини та чутки по проектам цих студій, біографії персонажів Marvel і DC, і також авторський контент (https://t.me/n3dogeek_ukr).

    Приєднуйтеся, там круто.
    10 листопада 2023 23:14
    2 273
      Показати відповіді (2)
    1. Володимир Курятов
      репортер з Голлівуду⭐️
      + -5 -
      Час рухається зазвичай уперед, тому коли ми бачимо як технології та розвиток людства неспинно зростає - казати що марвел загнеться вже занадто. Або ж вам відомо набагато більше ніж всім навколо.

      6-а серія шедевральна, 2-а просто жахлива (досі не можу забути той жах, він все ще перед очима).
      Але взагалом, настільки якісна і шедевральна 6-а серія з особливим моментом на 30-ій хвилині - (викарбувала собі місце в залі кінослави усіх часів)😆
      Дай Боже вам мудрості і благодаті. Нехай Господь наш Ісус Христос дарує вам милість і розуміння.
      12 листопада 2023 12:44
      419
      1. Vxkdm2bsjskwj
        Оскароносний коментатор👑
        + 0 -
        Я не можу знати більше всіх. Я такий самий фанат, як і всі інші, просто в деяких моментах більше цікавлюся проектами Марвел.


        Я дійсно вважаю, що Марвел буде дуже важко зробити подібний серіал, де глядач зможе полюбити всіх героїв, і чекати наступні сезони. Та й по ставкам цей серіал відрізняється від умовних "ВандаВіжн", чи "Місячного Лицаря". Все ж, він впливає загалом на сюжет Саги Мультивсесвіту, тоді як всі інші серіали автономні, та розвивають історію своїх головних героїв, що не є погано, але до "Локі" все ж не дотягують
        Всім фанатам кіно раджу підписатися на мої телеграм-канали:

        • Feel Movies - канал про кіно в цілому, де ви побачите новини про кіно, і рецензії особисто від мене (https://t.me/feelmovies2);
        • NedoGeek - канал про Marvel і DC, де ви побачите новини та чутки по проектам цих студій, біографії персонажів Marvel і DC, і також авторський контент (https://t.me/n3dogeek_ukr).

        Приєднуйтеся, там круто.
        12 листопада 2023 12:54
        2 273
  11. Oher Viktoria
    Кіномани
    + +4 -
    Ставлю серіалу 10000/10. Локі у виконанні Тома Хідлстона неймовірний. Та і Локі, як персонажа і Бога дуже розкрили. Однозначно серіал рекомендую до перегляду. Якщо фільми від Марвел трішки вже не ті, то після перегляду цього серіалу залишається тільки хороша думка.
    10 листопада 2023 23:04
    4
  12. VovaGroot
    Кіномани
    + +1 -
    Я би сказав просто божественний фінал)
    10 листопада 2023 23:02
    2
      Показати відповіді (1)
    1. Vxkdm2bsjskwj
      Оскароносний коментатор👑
      + 0 -
      У всіх сенсах
      Всім фанатам кіно раджу підписатися на мої телеграм-канали:

      • Feel Movies - канал про кіно в цілому, де ви побачите новини про кіно, і рецензії особисто від мене (https://t.me/feelmovies2);
      • NedoGeek - канал про Marvel і DC, де ви побачите новини та чутки по проектам цих студій, біографії персонажів Marvel і DC, і також авторський контент (https://t.me/n3dogeek_ukr).

      Приєднуйтеся, там круто.
      10 листопада 2023 23:09
      2 273
  13. АндруІл
    АндруІл
    Гості
    + -6 -
    Після Таноса вже не то взагалі...дивлюсь для фону
    10 листопада 2023 23:00
    0
      Показати відповіді (1)
    1. Vxkdm2bsjskwj
      Оскароносний коментатор👑
      + +1 -
      Ну те, що якість проектів впала це точно, але як мінімум цей серіал точно вартий уваги, і не чисто перегляду для фону
      Всім фанатам кіно раджу підписатися на мої телеграм-канали:

      • Feel Movies - канал про кіно в цілому, де ви побачите новини про кіно, і рецензії особисто від мене (https://t.me/feelmovies2);
      • NedoGeek - канал про Marvel і DC, де ви побачите новини та чутки по проектам цих студій, біографії персонажів Marvel і DC, і також авторський контент (https://t.me/n3dogeek_ukr).

      Приєднуйтеся, там круто.
      10 листопада 2023 23:08
      2 273
  14. Inkvisio
    репортер з Голлівуду⭐️
    + 0 -
    я не доганяю, ну сів він на троні з нитками часу і що ? він їх контролює, щоб було багато різних розгалужень замість часоткацького верстака ? це не можливо, оскільки розгалуження одномоментно досягають геометричної прогресії по поділу і не важливо хто чи що їх контролює, їх кількість прямує до безкінечності в геометричній прогресії, інше діло, якщо він контролює просто більше ніж один часоряд, щоб його друзі чули себе норм і мали можливість вибору про яку говорив раніше, тоді так. Разом з ти кількість таких часорядів обмежена можливостями самого Локі, хай навіть дуже великими, все одно обмежена. Він просто замінив собою того хто залишається, однак з метою збереження часорядів своїх друзів. Ось в УЧЗ на екрані і відображені всі часоряди, котрі контролює Локі (в вигляді дерева), а як же інші часоряди ? Їх не видно на екрані. Серіал крутецький, однак більше питань ніж відповідей ! ) Чому він не дав Сильвії себе зачарувати, щоб побачити що буде і вона тоді б передумала мочити чорного чувака, зрештою міг запитати її які слова б зупинили її, щоб не вбивала його. хз йду спати думаючи про те все !!
    10 листопада 2023 22:56
    407
      Показати відповіді (4)
    1. Vxkdm2bsjskwj
      Оскароносний коментатор👑
      + 0 -
      Він тепер хранитель Мультивсесвіту, по факту новий Той, Хто Залишається
      Всім фанатам кіно раджу підписатися на мої телеграм-канали:

      • Feel Movies - канал про кіно в цілому, де ви побачите новини про кіно, і рецензії особисто від мене (https://t.me/feelmovies2);
      • NedoGeek - канал про Marvel і DC, де ви побачите новини та чутки по проектам цих студій, біографії персонажів Marvel і DC, і також авторський контент (https://t.me/n3dogeek_ukr).

      Приєднуйтеся, там круто.
      10 листопада 2023 23:00
      2 273
      1. Ні разу не гік
        Ні разу не гік
        Гості
        + 0 -
        Він скоріше новий часоткацький верстак 😅
        11 листопада 2023 00:33
        0
      2. Inkvisio
        репортер з Голлівуду⭐️
        + 0 -
        це мене і бентежить, оскільки він повинен бути весь час на робочому місці, як він буде з'являтися в наступних фільмах ? Надіюсь вони щось для нього придумають. А ще надіюсь на продовження любовної лінії з Сильвією, в 2 сезоні ні слова про це (
        10 листопада 2023 23:05
        407
        1. Vxkdm2bsjskwj
          Оскароносний коментатор👑
          + -2 -
          Я думаю, що він буде виконувати роль умовного Потойбічного. Можливо Канг, чи якийсь Доктор Дум буде використовувати його в своїх цілях, як це і було в коміксах
          Всім фанатам кіно раджу підписатися на мої телеграм-канали:

          • Feel Movies - канал про кіно в цілому, де ви побачите новини про кіно, і рецензії особисто від мене (https://t.me/feelmovies2);
          • NedoGeek - канал про Marvel і DC, де ви побачите новини та чутки по проектам цих студій, біографії персонажів Marvel і DC, і також авторський контент (https://t.me/n3dogeek_ukr).

          Приєднуйтеся, там круто.
          10 листопада 2023 23:07
          2 273
  15. Гість Марян
    Гість Марян
    Гості
    + +7 -
    На мою думку цей серіал реанімував ледве дихаючу 4 фазу.Поміж усіх проектів марвел які зараз є - цей якісно вирізняється, цільністю сюжету,графічною складовою,атмосферою,в нього не напхано сучасної повісточки.
    10 листопада 2023 22:36
    0
      Показати відповіді (1)
    1. Vxkdm2bsjskwj
      Оскароносний коментатор👑
      + +1 -
      Вже йде 5 фаза, і то, він то реанімував, але зараз "Марвели" напевно знову вбивають КВМ
      Всім фанатам кіно раджу підписатися на мої телеграм-канали:

      • Feel Movies - канал про кіно в цілому, де ви побачите новини про кіно, і рецензії особисто від мене (https://t.me/feelmovies2);
      • NedoGeek - канал про Marvel і DC, де ви побачите новини та чутки по проектам цих студій, біографії персонажів Marvel і DC, і також авторський контент (https://t.me/n3dogeek_ukr).

      Приєднуйтеся, там круто.
      10 листопада 2023 22:56
      2 273
  16. Тоха
    Тоха
    Гості
    + +4 -
    Сильно 🔥❤️❤️❤️
    10 листопада 2023 22:08
    0
  17. Olexandr_404
    репортер з Голлівуду⭐️
    + +6 -
    І всеж таки це кращий серіал Марвел, однозначно обране.
    Тема всесвіту і часу найващі!
    Толерантність без меж - це толерантність без сенсу.
    10 листопада 2023 21:59
    291
  18. art.zrv
    Кіномани
    + +7 -
    Найкращий сюжет після месників фінал
    10 листопада 2023 21:34
    12
  19. WoodyW33d
    Місцевий авторитет🔥
    + +5 -
    А ось і найсильніший персонаж в КВМ. Надіюсь це не кінець Локі (Хідлстона)!
    Why so serious?
    10 листопада 2023 21:34
    205
      Показати відповіді (1)
    1. Vxkdm2bsjskwj
      Оскароносний коментатор👑
      + 0 -
      Та який кінець... Як мінімум до кінця цієї Саги, тобто до "Секретних Війн" він точно буде появлятися в Марвел
      Всім фанатам кіно раджу підписатися на мої телеграм-канали:

      • Feel Movies - канал про кіно в цілому, де ви побачите новини про кіно, і рецензії особисто від мене (https://t.me/feelmovies2);
      • NedoGeek - канал про Marvel і DC, де ви побачите новини та чутки по проектам цих студій, біографії персонажів Marvel і DC, і також авторський контент (https://t.me/n3dogeek_ukr).

      Приєднуйтеся, там круто.
      10 листопада 2023 22:31
      2 273
  20. deletedforgotten
    Кіномани
    + +7 -
    Остання серія закриває всі питання. Обидва сезони серіалу йдуть гармонічно, і можна за один заплив одразу всі серії подивитись, і не шкодувати. Цікаво як буде розвиватися сюжет в цілому, після закінчення серіалу, та які події будуть відбуватися після такого твісту як в кінці 2го сезону :)
    10 листопада 2023 20:54
    17
      Показати відповіді (3)
    1. art.zrv
      Кіномани
      + +1 -
      Гадаю Локі заслуговує тепер сольник
      10 листопада 2023 22:14
      12
      1. WoodyW33d
        Місцевий авторитет🔥
        + 0 -
        А що ми дивились останні півтора місяця? А перед тим ще стільки ж першого сезону?))
        Why so serious?
        11 листопада 2023 08:05
        205
      2. Vxkdm2bsjskwj
        Оскароносний коментатор👑
        + 0 -
        А це що, не сольник?
        Всім фанатам кіно раджу підписатися на мої телеграм-канали:

        • Feel Movies - канал про кіно в цілому, де ви побачите новини про кіно, і рецензії особисто від мене (https://t.me/feelmovies2);
        • NedoGeek - канал про Marvel і DC, де ви побачите новини та чутки по проектам цих студій, біографії персонажів Marvel і DC, і також авторський контент (https://t.me/n3dogeek_ukr).

        Приєднуйтеся, там круто.
        10 листопада 2023 22:29
        2 273
  21. Navi Polonskyj
    Кіномани
    + +1 -
    Чекаємо фінальну💥
    10 листопада 2023 20:11
    4
      Показати відповіді (1)
    1. Гість Тимофій
      Гість Тимофій
      Гості
      + 0 -
      Вже є
      10 листопада 2023 20:35
      0
  22. Airo Septym
    Кіномани
    + +33 -
    Отже, якщо хтось ще думає чи дивитися цей серіал, то я постараюся донести вам свою думку. Цей серіал (особливо другой сезон) більше всього зосереджений на часі, його нелінійності та різноманітності, і якщо перший сезон розповідав нам про те як це контролюють, то в другому більше все поставлено на самого головного персонажа (Локі) та його взаємодію з часом, спроби зберегти те, що він здобув та знайти вихід з дуже заплутаної та можливо майже безвихідної ситуації, що склалася.

    Багато людей банально можуть не помітити деталей, аспектів діалогу, того, як плавно розвивається історія в цьому серіалі, як чудово тут оформлено сюжетні лінії та їх переплетіння, а також те, чому все сталося саме так чи інакше, і скажуть: "Та що там той Локі, це міг би бути хто завгодно інший, і нічого б не змінилося, все-одно все прийшло б до цього ж завершення", і моя відповідь на це однозначна: ні, саме Локі в виконанні Тома Хідлстона виражає весь спектр емоцій та рухає сюжет вперед, він і є історія яка рухає за собою інші, інший персонаж зробив би зовсім інші висновки та дії.

    Його мотивація може здатися незрозумілою, якщо не звертати увагу на те, як він змінювався на протязі всіх двох сезонів, на те як рухалися події навколо нього, а якщо все ж звернути на це увагу, то ви побачите, як з того хто здається злим за визначенням виростає той персонаж, за яким хочеться спостерігати, побачите як він знаходить себе, знаходить те що рухає його вперед, його власну точку опори, що формує з "Локі 2012" того Локі, яким можна пишатися.

    Цей персонаж спочатку може здатися не самим цікавим: Злодій що постійно робив лише те що показував свою ницість та необачність, за що розплачується. Але, коли він бачить світ з іншого кута, коли він починає дивитися навколо, то він поступово знаходить те, що є його власною силою, його рушієм. І саме це і є основа данного персонажу, а він є основним важілем серіалу. Так що я його рекомендую тим, хто любить психологію, фантастику та заплутані історії з несподіваним завершенням.

    Загалом, сам серіал однозначно являється для мене кращим в цьому році, тому я однозначно ставлю йому 10/10
    10 листопада 2023 13:00
    1
      Показати відповіді (3)
    1. Inkvisio
      репортер з Голлівуду⭐️
      + +3 -
      я не розумію його мотивацію до кінця. так він хоче зібрати друзів і УЧЗ, тому що там йому було добре ? чи він до них звик ? чи щось в нього змінилось як в УЧЗ побачив як Танос скрутив йому башку ? Чи можливо він хоче бути з Сильвією ? чи все разом ?
      я все одно не до кінця його мотивацію розумію, що в його розумінні те, до чого він йде ?
      10 листопада 2023 20:13
      407
      1. Vxkdm2bsjskwj
        Оскароносний коментатор👑
        + +1 -
        Якщо не буде УЧЗ(ТВА), то всесвіти не будуть захищені, він це казав у серіалі. Він їх збирав, щоб відтворити події фіналу 4-ої серії, щоб повернутись в минуле, до фіналу 4-ої серії, що мають показати в 6-ій
        Всім фанатам кіно раджу підписатися на мої телеграм-канали:

        • Feel Movies - канал про кіно в цілому, де ви побачите новини про кіно, і рецензії особисто від мене (https://t.me/feelmovies2);
        • NedoGeek - канал про Marvel і DC, де ви побачите новини та чутки по проектам цих студій, біографії персонажів Marvel і DC, і також авторський контент (https://t.me/n3dogeek_ukr).

        Приєднуйтеся, там круто.
        10 листопада 2023 20:17
        2 273
        1. XaosLight
          Кіномани
          + +1 -
          Він змінив запобіжник і створив нове світове дерево
          10 листопада 2023 22:37
          12
  23. Гість Ілона
    + +9 -
    О, ну нарешті! Мобіус і гідроцикли, дочекалися)
    9 листопада 2023 14:37
    0
  24. boulvard patro(n)
    Кіномани
    + +1 -
    TBA значить, що пiсля 6 серii все таки буде якесь продовження. Чи є шанс побачити Локi у месниках знову хоч на трiшечки???
    7 листопада 2023 23:31
    4
      Показати відповіді (1)
    1. Vxkdm2bsjskwj
      Оскароносний коментатор👑
      + +1 -
      Звісно є, і я думаю навіть не на трішечки
      Всім фанатам кіно раджу підписатися на мої телеграм-канали:

      • Feel Movies - канал про кіно в цілому, де ви побачите новини про кіно, і рецензії особисто від мене (https://t.me/feelmovies2);
      • NedoGeek - канал про Marvel і DC, де ви побачите новини та чутки по проектам цих студій, біографії персонажів Marvel і DC, і також авторський контент (https://t.me/n3dogeek_ukr).

      Приєднуйтеся, там круто.
      8 листопада 2023 00:06
      2 273
  25. look_LOKI
    look_LOKI
    Гості
    + 0 -
    четверта серія без шматочку після титрів топ, було дужеінтригующе
    7 листопада 2023 12:52
    0
  26. magestik30198
    Кіномани
    + +9 -
    Ми побачили становлення самого сильного персонажа квм
    6 листопада 2023 15:39
    2
  27. Гість Mak7
    Гість Mak7
    Гості
    + +1 -
    Назвa 5 серії "Science/Fiction".
    6 листопада 2023 01:38
    0
  28. Вікторія Дзьобан
    + +3 -
    5 серія - нічого не зрозуміло, але дуже цікаво
    5 листопада 2023 22:21
    7
  29. Гість Руслан
    + +3 -
    Цікаво, чи буде у Локі темна спокуса повернутись у свої "месницькі" часи та відредагувати парочку косяків?
    5 листопада 2023 18:35
    0
      Показати відповіді (6)
    1. Vxkdm2bsjskwj
      Оскароносний коментатор👑
      + +1 -
      Не думаю, адже персонаж кардинально змінився
      Всім фанатам кіно раджу підписатися на мої телеграм-канали:

      • Feel Movies - канал про кіно в цілому, де ви побачите новини про кіно, і рецензії особисто від мене (https://t.me/feelmovies2);
      • NedoGeek - канал про Marvel і DC, де ви побачите новини та чутки по проектам цих студій, біографії персонажів Marvel і DC, і також авторський контент (https://t.me/n3dogeek_ukr).

      Приєднуйтеся, там круто.
      5 листопада 2023 18:42
      2 273
      1. Володимир Курятов
        репортер з Голлівуду⭐️
        + -2 -
        Згоден, але як саме? - побачимо у наступній серії.

        А що це за фраза у самому кінці, вам як фанату марвел повинно бути відомо.
        -"Ви померли, вставте вашу монету невдаха!" (після титрів)
        Дай Боже вам мудрості і благодаті. Нехай Господь наш Ісус Христос дарує вам милість і розуміння.
        7 листопада 2023 21:36
        419
        1. Vxkdm2bsjskwj
          Оскароносний коментатор👑
          + 0 -
          Звісно відомо. Якщо не помиляюсь, то це фраза з гри "Заніак", яка світилася 5 серії.

          І Вам дійсно не видно, наскільки змінився Локі? На початку першого сезону то був той самий Локі, який бився з Месниками і хотів помститися Тору, а тут - це вже інший персонаж, з іншими здібностями, та з іншими мотивами та інтересами. Дивно це чути саме від Вас, адже Ви сидете вдома і тільки дивитесь серіали, що Ви казали раніше.
          Всім фанатам кіно раджу підписатися на мої телеграм-канали:

          • Feel Movies - канал про кіно в цілому, де ви побачите новини про кіно, і рецензії особисто від мене (https://t.me/feelmovies2);
          • NedoGeek - канал про Marvel і DC, де ви побачите новини та чутки по проектам цих студій, біографії персонажів Marvel і DC, і також авторський контент (https://t.me/n3dogeek_ukr).

          Приєднуйтеся, там круто.
          7 листопада 2023 22:35
          2 273
          1. Гість Експерт
            Гість Експерт
            Гості
            + 0 -
            На початку першого сезону то був той Локі тільки на папері бо його типу з того часу забрали, але насправді він навіть не нагадував того Локі і відразу був скоріше добряком, який допомагав потім Тору
            9 листопада 2023 14:53
            0
            1. Vxkdm2bsjskwj
              Оскароносний коментатор👑
              + 0 -
              Він став добряком для своїх цілей, точно не пам"ятаю чому
              Всім фанатам кіно раджу підписатися на мої телеграм-канали:

              • Feel Movies - канал про кіно в цілому, де ви побачите новини про кіно, і рецензії особисто від мене (https://t.me/feelmovies2);
              • NedoGeek - канал про Marvel і DC, де ви побачите новини та чутки по проектам цих студій, біографії персонажів Marvel і DC, і також авторський контент (https://t.me/n3dogeek_ukr).

              Приєднуйтеся, там круто.
              9 листопада 2023 18:08
              2 273
              1. Володимир Курятов
                репортер з Голлівуду⭐️
                + -4 -
                Тільки те і роблю що дивлюсь серіали ? - Не пам'ятаю щоб я таке казав по перше. А по друге мені стало цікаво дещо, я запитав бо не всі тонкощі беру до уваги поки вони не стануть більш меньш цікавими для мене. Цей випадок взагалі винятковий, бо хто дивиться субтитри ?!)) - Так вжевийшло що я сидів в телефоні, і коли почув цікаву фразу - то звернув на неї увагу.

                Так вже сталося що я полюбляю кіноматограф, та подібний художній жанр - можливо тому що мого часу інших розваг цікавіших не було у дитинстві. Тому можна сказати що приділяю багато уваги, але не є фанатичним і не маю кумирів. Споглядати те що тобі подобається, та бути тим хто приділяє тому інший характер відносин - несумісні речі. Це я до того що ви мене плутаєте, з тими хто більше нагадує вас. Ми кардинально різні, настільки як раса чи цивілізація. Ви навіть не усвідомлюєте хто по тей бік монітору. Тому робити висновок з декількох слів, це якось занадто. Моя рідна мати не знає до кінця хто Я! - Ахахаха, ось що дійсно дивно - чи не так ?))
                Дай Боже вам мудрості і благодаті. Нехай Господь наш Ісус Христос дарує вам милість і розуміння.
                9 листопада 2023 22:09
                419
  30. Кліпитула
    репортер з Голлівуду⭐️
    + +1 -
    А час минає...А час вминає... Ааааа
    (=_)
    4 листопада 2023 21:55
    487